Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۲۱ مرداد) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران قرار دارد.

از سوی دیگر قهرمان زودهنگام لیگ برتر فوتبال ایران، با ۱۵۷۴ امتیاز و با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه هفتم قاره کهن و با ۵ پله سقوط در سطح جهانی در جایگاه ۱۳۹ جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تهران هم با ۱۵۳۵ امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته است، اما آبی پوشان پایتخت در سطح آسیا با ۲ پله نزول نسبت به جایگاه چهاردهم سقوط کرده اند. این تیم در سطح جهانی نیز ۲ پله سقوط داشته و در رتبه ۲۱۳ جهان جای گرفته است.

سپاهان اصفهان با ۱۴۸۰ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم با ۲ پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه بیست و چهارم آسیا ایستاده و در رده بندی جهانی نیز ۱۷ پله سقوط کرده و در جایگاه ۳۳۹ جهان قرار گرفته است.

در این رده بندی، تراکتورسازی، فولاد خوزستان و شهرخودروی مشهد به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند.

ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه پنج تیم برتر نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته است و تیم الهلال عربستان با ۱۶۷۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های جئونبوک موتورز کره جنوبی و الدحیل قطر به ترتیب با ۱۶۵۰ و۱۶۱۲ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قاره کهن قرار دارند.

کاوازاکی فرونتاله ژاپن با ۱۵۹۷ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته و تیم اولسان هیوندای کره جنوبی نیز با ۱۵۸۵ امتیاز در رتبه پنجم ایستاده است.

در رده‌بندی جهانی نیز بایرن مونیخ با ۲۰۴۴ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۱۹۷۸ امتیاز پس از مدت‌ها جای لیورپول را در رتبه دوم گرفت، لیورپول هم با ۱۹۷۶ امتیاز به رتبه سوم سقوط کرد.

بارسلونا از رتبه ششم به چهارم صعود کرده و پاری سن ژرمن هم در رتبه پنجم جهان جای گرفته است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول بارسلونا پاری سن ژرمن رئال مادرید آتلتیکو مادرید آتالانتا اینتر میلان لایپزیگ

بیشتر بخوانید

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره ۲ نامه ارسالی از فیفا استقلال تهران ۲ - سپاهان صفر/ مجیدی بازهم مچ قلعه نویی را خواباند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش رده بندی جهانی تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال باشگاهی هفته گذشته پله سقوط رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان