Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@18:43:28 GMT

پلمب ۵۳ تالار عروسی در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۵۹۲

پلمب ۵۳ تالار عروسی در خراسان رضوی

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد باباخانی رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳۱ تالار از این تعداد در مشهد، ۱۵ تالار در شهرستان طرقبه و شاندیز و بقیه در سایر شهرستان‌های زبر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت داشتند.
او افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۱۳۸ اخطار برای تالار‌های عروسی و پذیرابی مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۹۵ اخطار از این تعداد مربوط به تالار‌های مستقر در مشهد و شهرستان طرقبه و شاندیز بوده است. بیشتربخوانید عزای تالارهای عروسی در مشهد/ رقص کرونا مقابل بخت جامانده ها   باباخانی ضمن هشدار به تالار‌های عروسی که به صورت غیرمجاز و در شرایط کرونایی مراسم برپا می‌کنند، بیان کرد: به محض مشاهده این موارد هم تالار پلمب می‌شود و هم مالک آن به خاطر تهدید سلامت عمومی به دادگاه معرفی خواهد شد.   او تصریح کرد: با رستوران‌هایی که مبادرت به پذیرش میهمان در قالب مراسم عروسی و سایر تجمعات میکنند، برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم با مشاهده هرگونه مراسم تجمع افراد در قالب عروسی یا عزاداری یا دایر بودن تالار‌های پذیرایی مراتب را با شماره تلفن‌های ۱۹۰ و ۱۹۱ اطلاع رسانی کنند.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب کردن تالار عروسی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی لرستان با فاضلاب آبیاری می‌شود!

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در اولین نشست کارگروه بحران و پدافند زیستی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بهداشت را خط مقدم سلامت مردم دانست و اظهار داشت: طبق برآوردهای ما و اقدامات صورت‌گرفته، حدود ۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی استان از طریق فاضلاب آبیاری می‌شود که این کار می‌تواند سلامت مردم را تهدید کند.

وی بیان داشت: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی لرستان نظارت است که با همکاری محیط‌زیست باید مخاطرات زیست‌محیطی استان را رصد کنند و جهاد کشاورزی هم وظیفه دارد که متخلفین را به مراجع ذی‌صلاح معرفی کند تا از آبیاری مزارع از طریق فاضلاب، جلوگیری شود، زیرا هدف تولید محصولات کشاورزی سالم است تا سلامت مردم تضمین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، علاوه بر مشکلات میکروبی، وجود پسماندها، آلوده‌شدن آب‌وخاک توسط سموم و وجود فلزات سنگین در محصولات کشاورزی، از جمله گوجه فرهنگی، هویج و دیگر محصولات کشاورزی را جز مخاطراتی دانست که سلامت مردم را تهدید می‌کند.

کد خبر 6100432

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی لرستان با فاضلاب آبیاری می‌شود!
  • عین اللهی: حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • افزایش حق الزحمه دستیاران پزشک به ۱۵ میلیون تومان
  • حق‌الزحمه دستیاران پزشکی افزایش یافت
  • حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز