Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، تا این ساعت از معاملات بازار سرمایه، بیشترین سفارش در صفوف خرید وآیند و ونیکی به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش شپنا، شتران و شبندر در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت اصفهان نزدیک به چهار هزار میلیارد تومان تقاضای فروش وجود دارد؛ گفتنی است حجم صف گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو (خگستر) به ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار میلیارد تومان (۶۲ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۱۱ هزار میلیارد تومان (۶۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۵۴ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

"انبوه‌سازی، املاک و مستغلات" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۰۰ میلیارد تومان است. از سویی دیگر گروه "فرآورده‌های نفتی" با فشار فروش بی‌سابقه هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی همراه است و پس از آن گروه "خودرو و ساخت قطعات" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان می‌شود.

پربیننده ترین قیمت دلار ۲۰مرداد ماه ۱۳۹۹ پیش‌بینی قیمت طلا در هفته جاری/ سکه بیش از یک میلیون سقوط کرد جزییات تشکیل دومین صندوقETF دولتی/ پذیره‌نویسی دارا دوم چه زمانی خواهد بود؟ خبر جدید همتی درباره گشایش اقتصادی! سهام عدالت بانک صادرات + آدرس سامانه سفارش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اصفهان اقتصاد بورس تهران صنعت بورس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند

توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با توجه به روند رو به رشد معاملات برق در بورس انرژی ایران در دو هفته اخیر از همه نیروگاههای خصوصی و دولتی درخواست کرد تا به منظور توسعه معاملات بورس و کاهش نقش وزارت نیرو در تجارت برق حداکثر مشارکت در این بازار را داشته باشند.

وی با تاکید بر تداوم تزریق نقدینگی هفتگی به حساب شرکت‌های توزیع برای خرید از بورس گفت: نیروگاههای کشور علاوه بر تأمین هزینه‌های بهره برداری و تعمیرات خود از بورس انرژی می‌توانند بخش عمده‌ای از برق خود را در بورس عرضه کرده و مبالغ مربوط به آن را دریافت کنند.

سخنگوی صنعت برق افزود: در حال حاضر هر نیروگاه می‌تواند تا سقف ٧٥ درصد از ظرفیت عملی تولید خود را در بورس انرژی به فروش برساند که در صورت استقبال از این معاملات، سقف معاملات نیروگاه‌ها تا ٩٠ درصد افزایش خواهد یافت.

رجبی مشهدی در پایان با توجه به تداوم تزریق نقدینگی به حساب شرکت‌های توزیع، از این شرکت‌ها و شرکت‌های مالک نیروگاه درخواست کرد برنامه ریزی معاملات خود در بورس انرژی را در طول ماه انجام داده و این امر را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند.

کد خبر 6096950 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!