Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس خزانه داری حسابداری جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت حداقل مدرک تحصیلی لیسانس حداقل 4 سال تجربه در حوزه مربوطه آشنا به فرایند صدور و ثبت ، اسناد و خزانه و تسهیلات ، تهیه صورت مغایرت بانکی ، استانداردهای حسابداری و موضوعات مرتبط مسلط به Excel مسلط به برنامه های همکاران و راهکاران سیستم (ماژول دریافت - پرداخت و مالی) آشنا به قوانین مالیاتی ، ارزش افزوده و بیمه داشتن قدرت تجزیه و تحلیل و ارائه گزارشات حقوق و مزایا مبلغ ناهاری بیمه تامین اجتماعی از روز اول کارمند انبار جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت حداقل دارای دیپلم حداکثر سن 35 سال دارای دو سال سابقه مرتبط حقوق و مزایا مبلغ ناهاری بیمه تامین اجتماعی از روز اول از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل hr@novinleather.com پربیننده ترین استخدام تکنسین فنی با حقوق و مزایا در کل ایران استخدام مدیر داخلی و سرپرست امور واحد اقامتی پذیرایی در گیلان استخدام مدیر آموزش در یک آموزشگاه در پاسداران ۳۲هزار نفر در آموزش و پرورش جذب می‌شود استخدام کارمند اداری در کنسرسیوم دیالیز ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در این باره اعلام کرد: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز در مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه مورد آتش سوزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در یک محوطه نیز چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می شود و سقف انبار نیز تخریب شده که تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • (تصاویر) آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • عکسی از انبار رنو در تهران آذر ۱۳۵۵
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند