Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@11:02:26 GMT

فروش لباس پسر بروس لی به قیمت ۲۵ هزار دلار

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۱۲۲

فروش لباس پسر بروس لی به قیمت ۲۵ هزار دلار

لباسی که براندون لی، پسر بروس لی، در فیلم سینمایی «کلاغ» پوشیده بود در یک حراجی فروخته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، لباسی که براندون لی در فیلم سینمایی «کلاغ» محصول سال ۱۹۹۴ پوشیده بود در هفته گذشته در یک حراجی به فروش رسید. این لباس که شامل یک پیراهن مشکی، شلوار چرمی و یک کت است در حراجی به مبلغ ۲۵ هزار دلار فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تصاویری که از سوی حراجی منتشر شده است، لی این لباس را در چندین سکانس از جمله قسمت‌های پایانی فیلم مورد استفاده قرار داده بود.

براندون لی بازیگر فیلم‌های اکشن و پسر بروس لی بعد از آنکه تصادفا در طول فیلمبرداری «کلاغ» به وی شلیک شد، جان خود را در سن ۲۸ سالگی از دست داد. خود بروس لی نیز سال ۱۹۷۳ در ۳۲ سالگی به دلیل تورم مغزی در گذشت؛ براندرون لی در فوریه گذشته ۵۵ ساله می‌شد.

براندلون مدت‌ها پیش به برد پیت گفته بود که می‌ترسد در دوران جوانی جانش را از دست بدهد. پیت مدت‌ها قبل در مصاحبه‌ای گفته بود: شبی با یکدیگر بیرون رفتیم و او به من گفت که فکر می‌کند مانند پدرش در جوانی جانش را از دست خواهد داد. او سال بعد در فیلم سینمایی «کلاغ» بازی کرد و در همان فیلم تصادفا کشته شد.

مدت‌ها قبل به براندون لی پیشنهاد بازی در فیلمی سینمایی و بازی در نقش پدرش به وی داده شده بود که او رد کرد. براندون در این باره گفته بود، واقعا در این باره ترسیده بودم کمی عجیب است که نقش پدر خود را بازی کنید. واقعا نمی‌توانستم ذهن خود را درباره این موضوع متمرکز کنم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حراجی براندون لی بروس لی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»

سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب در ۷۶۱ هزار سانس بود که توانست ۴۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۲۳۲ هزار بلیط به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۱۴۸ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان بفروشد و در هفته اول اردیبهشت ماه در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد‌.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۹۵ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۹۸ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۳۲ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان (فیلم)
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان + فیلم
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان