Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در حاشیه جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) نیرو‌های مسلح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این قرارگاه پنج و نیم ماه است که به‌صورت دائم در سطح نیرو‌های تشکیل شده است.

وی افزود: ما همچنان در بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستیم و هم‌اکنون حدود ۶۵۰ بیمار در بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح بستری هستند؛ همچنین تعداد بیمارانی که طی این مدت در بیمارستان‌های ما بستری شده‌اند، بالغ بر ۲۰ هزار نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار باقری ادامه داد: فعالیت‌های علمی و پژوهشی نیرو‌های مسلح هم ادامه دارد و از میان بیش از ۱۰۰ طرح ارائه شده، ۱۸ طرح به تصویب رسید و از آن‌ها پشتیبانی کردیم. این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف مانند دارو و واکسن در حال اجراست و طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) جزو طرح‌های برتر در مجموعه کشور است که عزیزان وزارت بهداشت هم این را اعلام کردند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: آنچه در جلسه امروز بحث شد، پیرامون موضوعی بود که عزیزان ما در کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا مطرح کردند، این عزیزان وضعیت را تشریح کردند و موضوع ما برنامه ریزی برای تداوم مأموریت نیرو‌های مسلح در شرایط تداوم بیماری کرونا برای حداقل تا پایان امسال است؛ چون مأموریت‌های نیرو‌های مسلح تعطیل‌بردار نیست و به‌صورت شبانه‌روزی جریان دارد.

وی گفت: اینکه مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح چگونه به فعالیت خود ادامه دهند و مأموریت‌های مختلف دفاعی و امنیتی، تمرین‌ها و رزمایش‌ها چگونه ادامه پیداکند، موضوعاتی بود که در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد. تاکنون در مراکز نیرو‌های مسلح هیچ مورد حادی نداشته‌ایم و همه آموزش‌های ما جریان دارد و تعطیل‌بردار نیست.

سردار باقری اظهار کرد: میزان ابتلا به کرونا در بین کارکنان نیرو‌های مسلح از میزان میانگین ملی پایین‌تر است و این به دلیل همین پیشگیری‌هاست و این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: در واقع علت اینکه میزان ابتلا در نیرو‌های مسلح به نسبت متوسط مبتلایان در کشور پایین‌تر است به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه و دقیق است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر باقری ویروس کرونا کرونا در ایران نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر فرزین رضازاده پنجشنبه شب در این زمینه افزود: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

کد خبر 6088766

دیگر خبرها

  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است