Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو اتاق بازرگاني ايران گفت: عملكرد حدود سه ماه فعاليت سرپرست وزارت صمت نشان داد كه به خوبي از عهده اين حوزه سنگين برمي آيد و مي تواند تصميماتي را بگيرد كه در نهايت به نفع فضاي كلي اقتصاد باشد.

به گزارش عصر ایران، شعبان فروتن درباره فعاليت سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از 22 ارديبهشت تاكنون، تصريح كرد: كارنامه كاري حسين مدرس خياباني در اين مدت و حتي قبل از آن در منصب قائم مقام وزير نشان داد كه او اهل كمك به بخش خصوصي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي ادامه داد: بخش خصوصي براي آنكه بتواند در شرايط سخت كنوني فعاليت كند نيازمند حامي است كه در رأس وزارت صنعت، معدن و تجارت نشسته باشد، بر اين اساس فعاليت وزير پيشنهادي گوياي آن است كه يك فرصت مناسب براي توسعه تجارت و توليد فراهم شده است.

عضو اتاق بازرگاني ايران تصريح كرد: بخش خصوصي توان تحمل تنش جديد و تلاطم در فضاي اقتصادي را ندارد و تنها شرايط آرام و با ثبات كمك مي كند كه توليد و صادرات رونق گيرد، از اين رو وزير پيشنهادي با درك موقعيتي كه بخش خصوصي گرفتار شده است مي تواند بهترين حمايت را داشته باشد.

وي با بيان اينكه صادرات كشور با مديريت جديد وزارت صمت قابليت تحول دارد، خاطرنشان كرد: عملكرد سه ماهه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت رضايت خيلي از فعالان بخش خصوصي را داشته است و قطعا راي اعتماد نمايندگان مجلس كمك مي كند كه بخش خصوصي فرصت هاي بوجود آمده را از دست ندهد.

فروتن تاكيد كرد: وزير پيشنهادي صمت مي تواند مشكلات حوزه توليد و تجارت را حل كند همانگونه كه طي ماه هاي اخير تصميم هاي بزرگ حمايتي اتخاذ شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003709

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت صمت صادرات وزیر پیشنهادی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • بدون حمایت دولت نمی‌توانیم بازار برنج را مدیریت کنیم