Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:03:19 GMT

عملیات اجرایی چهارخطه جاده گرمی – بیله‌سوار آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۳۷۰

عملیات اجرایی چهارخطه جاده گرمی – بیله‌سوار آغاز شد

حامد فتوحی روز سه شنبه در بازدید از پروژه‌های راهسازی گرمی افزود: پروژه  مجموع طول این پروژه  ۳۸.۵ کیلومتر است که حدود ۱۵ کیلومتر آن در حوزه شهرستان گرمی قرار دارد و برای اجرای پنج کیلومتر مذکور 30 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی از تکمیل جاده چهارخطه  رضی – امیرکندی در محدوده روستای هفت چشمه  با اعتباری بالغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، بهسازی و آسفالت مسیر گرمی – موران به طول ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ کیلومتر و محدوده روستای پرچین تا سه راهی آزادلو به طول ۱.۲ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۳میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال خبر داد.

او اضافه کرد: ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی داش‌دیبی – اومسلان به طول ۹ کیلومتر و احداث پل باکس روستای داش دیبی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی دیزج – غفارکندی به طول ۶ کیلومتر با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ، ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی چنار – خروسلو بطول ۸.۵ کیلومتر با هزینه  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تکمیل ۴.۵ کیلومتر و احداث  پل دالی ۸ متری قربانلو – جهانگیرلو با هفت میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته انجام شده است.

رییس  اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی ادامه داد: با تلاش پرسنل زحمتکش راه و شهرسازی استان اردبیل سال گذشته همچنین با هزینه بالغ بر ۲۷میلیارد ریال تکمیل بهسازی و آسفالت ریزی راه روستایی شکرلو- بابی‌کندی به طول ۳.۵ کیلومتر، وانستانق به طول ۲.۵ کیلومتر  و  جبیلو – عسگر خانلو به طول ۲.۷ کیلومترانجام شد.

وی احداث پل باکس راه روستایی آقامحمدبیگلو – کدخدالو به طول ۲۲ متر و با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، تکمیل ساختمان معلولان گرمی شامل دیوارچینی و پارتیشن‌بندی و همچنین اجرای سقف و ایزوگام با ۶ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون ریال  اعتبار را از دیگر پروژه های اجرا شده در شهرستان گرمی ذکر کرد.

برچسب‌ها تصادفات جاده ای اردبیل اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادفات جاده ای اردبیل اعتبار تصادفات جاده ای اردبیل اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال بهسازی و آسفالت میلیارد ریال راه روستایی ۵ کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر

حبیب شیعه‌زاده نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تاکنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستا‌های محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

 به گفته او بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری و با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان خوزستان گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستا‌های بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان