Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت از آمادگی وزارت نفت برای واگذاری سهام پالایشگاه‌ها به روش مورد نظر وزارت امور اقتصاد و دارایی خبر داد و گفت: امیدواریم هر چه زودتر با هماهنگی و همکاری مستمر و بیشتر این امکان فراهم شود.
به گزارش شانا، هوشنگ فلاحتیان در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر با اشاره به اینکه وزارت نفت در طول سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیار خیره‌کننده‌ای در واگذاری شرکت‌های وابسته تابع داشته است، تصریح کرد: هم‌اکنون نیز آماده واگذاری تعداد بسیار بسیار محدودی از سهام پالایشگاه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همواره در مکاتبات و دیدارهایی که با همکارانمان در وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی داشته‌ایم این موضوع را اعلام و تأکید کردیم به هر طریقی تشخیص می‌دهند سهام به مردم واگذار شود.
وی افزود: پس از مصوبه مجلس در قالب بودجه 99 نشست‌های متعددی میان وزارت نفت و سازمان خصوصی‌سازی برگزار و راهکارهای مختلف واگذاری سهام پالایشگاه‌ها در قالب قانون و مقرراتی که وجود دارد و همچنین اساسنامه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بررسی شد.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت اظهار کرد: ما در نشست‌های متعدد به‌صورت رسمی اعلام کردیم آماده هرگونه همکاری برای واگذاری سهام پالایشگاه‌ها هستیم و هم اینک نیز از این تریبون خدمت همه مردم و مسئولان اعلام می‌کنم به هر روشی که وزارت امور اقتصاد و دارایی تشخیص دهد چه به‌صورت صندوق ETF، چه به‌صورت بلوکی و چه با دیگر روش‌هایی که امکان‌پذیر باشد این کار را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واگذاری سهام پالایشگاه ها وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه