Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سرپرست بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به بدهی ۱۱میلیارد و ۸۰۰ میلیونی بیمه سلامت استان، گفت: تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال این بدهی پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، قیصر حافظی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: پوشش بیمه‌ای مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که دولت در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه 90 درصدی رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی، افزود: توانمندسازی مردم با استفاده از آگاهی‌بخشی رسالت‌ مهم اصحاب رسانه است و یکی از شاخصه‌های کشورهای پیشرفته نیز  توانمندسازی مردم است.

سرپرست بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم از الکترونیکی شدن خدمات بیمه سلامت و آزمون وسع بی‌اطلاع هستند.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان: پرونده تمامی بیماران بستری‌شده در استان الکترونیکی استکرمان| دفاتر بیمه سلامت سراسر کشور سال آینده جمع‌آوری می‌شودمدیرکل بیمه سلامت بوشهر: 15 میلیارد تومان کارانه پرستاران بیمارستان‌های استان پرداخت شد

حافظی بیان کرد: به بیمارستان‌های استان 11 میلیارد و 800 میلیون تومان بدهی داشتیم که تاکنون مبلغ 8 میلیارد و 300میلیون تومان آن که برای تا خرداد ماه امسال بوده پرداخت شده است.

وی تشریح کرد: هیچ‌گونه بدهی به بخش خصوصی از قبیل آزمایشگاه فیزیوتراپی، رادیولوژی و پزشک نداریم، فقط به داروخانه‌ها به میزان 70 درصد از یک ماه را بدهکار هستیم.

سرپرست بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت به موقع به موسسات طرف قرارداد،  گفت: در بخش دولتی فقط برای دو ماه اخیر بدهی داریم.

وی با اشاره به مسایل ناشی از عدم آگاهی مردم، عنوان داشت: تعداد دفاتر پیشخوان دولت در استان برای ارائه خدمات مربوط به تمدید و صدور دفترچه بیمه سه برابر متوسط کشوری است.

حافظی با اشاره به خدمات دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: برای کارانه پرستاران مبلغ قابل توجهی تخصیص یافته و قرار است برای پزشکان نیز کارانه اختصاص داده شود.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P1377/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... ابلاغ آیین نامه اجرایی پوشش بیمه سلامت برای افراد خارجی مقیم در کشور خبر خوش بیمه سلامت برای پرستاران؛ واریز ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار بابت پرداخت کارانه به حساب دانشگاه‌های علوم پزشکی مدیرکل بیمه سلامت قم: ۲۵ میلیارد تومان حق بیمه مراکز درمانی استان پرداخت شده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ابلاغ آیین نامه اجرایی پوشش بیمه سلامت برای افراد خارجی مقیم در کشور خبر خوش بیمه سلامت برای پرستاران؛ واریز ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار بابت پرداخت کارانه به حساب دانشگاه‌های علوم پزشکی مدیرکل بیمه سلامت قم: ۲۵ میلیارد تومان حق بیمه مراکز درمانی استان پرداخت شده است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد ۵ پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود ۶ گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم ۷ پاسخ مدیرکل آموزش‌ و پرورش اصفهان به مطالبه نیروهای خرید خدمات/ معلمان حقوق خود را از موسسان بخواهند ۸ اصول بهداشتی در هنگام استفاده از آسانسور را بیشتر بشناسید مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم زلزله ۴.۳ ریشتری ‌فراشبند‌ را لرزاند‌ + جزئیات گزارش|روایت تسنیم از علت کمبود مرغ در بازار زنجان/ گویا مشکلات مرغداران تمامی ندارد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت" جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری مدیرکل بیمه سلامت بیمه سلامت پرداخت شده ترین اخبار علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند