Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دولت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: برگزیدگان جشنواره «نغمه های آسمانی» از بین ١٨ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری تابستانه فهما در محورهای مختلف، جشنواره نغمه‌های آسمانی در قالب این طرح اجرایی شد.

دولت آبادی با بیان اینکه ۱۸ اثر در مجموع به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، اظهار کرد: در همین راستا مرحله اول با معرفی ۸ اثر توسط هیئت داوران را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: با داوری بین ۸ اثر، گروه سرود بچه‌های بهشت مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج از شهرستان بویراحمد، گروه سرود قدر مسجد صاحب الزمان (عج) روستای علی آباد از شهرستان بویراحمد و گروه سرود شهید نورالدینی پاتاوه از شهرستان دنا به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رشته جشنواره را کسب کردند.

دولت آبادی با تاکید بر اینکه با رأی داوران جشنواره، گروه سرود سماء مسجد امام حسن مجتبی (ع) دهدشت از شهرستان کهگیلویه عنوان گروه سرود شایسته تقدیر را به خود اختصاص داد، بیان داشت: در بخش تک خوانی بدون احتساب مقام برگزیده، گروه‌های سرود سفیران بهشت مسجد النبی (ع) شهرستان بویراحمد، سماء مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان کهگیلویه و رهروان ولایت شهرستان لنده در لیست برگزیده قرار گرفتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خاطرنشان کرد: این جشنواره در قالب هفته قرآن و عترت استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

کد خبر 4995828

منبع: مهر

کلیدواژه: سرود کانون مساجد اوقات فراغت ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر عید غدیر خم شیوع کرونا گرگان آمار کرونا ماه محرم کمک مومنانه شهرکرد قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند گروه سرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در جلسه ستاد مدیریت بحران به بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر خسارت هایی به بخش صیفی جات شهرستان های گچساران و باشت وارد شد. وی همچنین به قطع چند ساعته برق در بخش مرکزی شهرستان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکل رفع شده و مابقی نیز توسط اداره برق در حال رفع شدن است. نیک روز گفت: در این بارشها جاده پاتاوه به دهدشت به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که به سرعت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد. وی گفت: بخشی از جاده های روستایی شهرستان کهگیلویه نیز به علت خاکی بودن مسدود شده و تردد به سختی انجام می شود. 

دیگر خبرها

  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان