Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:02:42 GMT

افزایش ۸۲ درصدی کمکهای مردمی در عید قربان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۵۱۷

افزایش ۸۲ درصدی کمکهای مردمی در عید قربان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بختیاری در نشست خبری امروز گفت: اولین مرکز نیکوکاری رسانه سال قبل در بیرجند افتتاح شد و بعد از آن نیز در چند جای دیگر این اتفاق افتاد.

وی گفت: خبرنگاران یاوران محرومان هستند و می‌توانند خیلی از مشکلات را حل کنند. خبرنگاران امین جان صادق جامعه اسلامی هستند.

وی گفت: در عید قربان امسال در مجموع ۸۲ درصد رشد کمک‌های مردمی را داشتیم آن‌هم در شرایط تورم و کرونا که بی نظیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۰۵ میلیارد تومان مردم کمک کردند ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نقدی و بقیه غیر نقدی بود.

در حال بروز رسانی...

کد خبر 4995818 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مرتضی بختیاری مددجویان کمیته امداد نذورات ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران روز خبرنگار شهرداری تهران قوه قضاییه انفجار بیروت پیش بینی وضعیت هوا کمیته امداد امام خمینی وضعیت راهها سازمان تامین اجتماعی سرهنگ نادر رحمانی محسن حاجی میرزایی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد از افزایش حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

وی تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن