Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدنان غزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا از تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان برای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه پس از مدت‌ها تلاش و مجاهدت بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان و با همدلی و همراهی مردم، اپیدمی ویروس کرونا در شهرستان نسبت به ۲ ماه گذشته کاهش نسبی داشته است.

وی با بیان اینکه باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از انتشار این ویروس بین شهروندان پیشگیری کنیم، گفت: مبارزه با این ویروس منحوس و کشنده هنوز تمام نشده و برای ادامه مبارزه باید نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی جدیت بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شوش درخصوص برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اظهارداشت: همه ما تابع دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و به طور قطع اجرای هرگونه مراسم و اجتماع باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باشد و از هرگونه تهدید احتمالی علیه سلامت شهروندان جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری مراسم طبق پروتکل‌های بهداشتی افزود: عزاداری‌های ماه محرم و صفر از سالیان دور با وجود ما آمیخته شده‌اند ولی این موضوع نباید تهدیدی بر علیه سلامت فردی و عمومی باشد و مردم را دچار مشکل کند.
غزی گفت: طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، امسال برگزاری مراسم تعزیه میدانی، پذیرایی در سطح معابر، راهپیمایی و تردد دسته‌ها و هیات‌های مذهبی در سطح شهر و روستا ممنوع است.

وی افزود: با توجه به این دستورالعمل، مدت زمان برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ۲ ساعت است.

فرماندار شوش اظهارداشت: نظارت و بازرسی‌ها در این ایام توسط عوامل بهداشت و درمان، مراجع انتظامی و قضایی، سازمان تبلیغات اسلامی، دامپزشکی و اداره صمت تشدید می‌شود و درصورت مشاهده هرگونه تخلف و بی‌اعتنایی به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و تهدید سلامت شهروندان با افراد خاطی برخورد جدی خواهد شد.

بزرگترین تعزیه میدانی کشور هر سال همزمان با عاشورای حسینی در میدان امام حسین(ع) شهر شوش در شمال استان خوزستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها شوش سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شوش سازمان تبلیغات اسلامی شوش سازمان تبلیغات اسلامی فاصله گذاری اجتماعی پروتکل های بهداشتی برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام