Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:42:04 GMT

تغییر مسیر محبی؛ ترابزون اسپور به جای گرانادا

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۶۱۸

تغییر مسیر محبی؛ ترابزون اسپور به جای گرانادا

باشگاه ترابزون‌اسپور که چهارمین تیم محبوب در فوتبال ترکیه بعد از تیم های گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش به حساب می آید برنامه جامعی برای در اختیار گرفتن محمد محبی بازیکن تیم سپاهان طرح ریزی کرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، بنا بر ادعای یک منبع آگاه نزدیک به باشگاه ترابزون اسپور این تیم که هم اکنون درگیر کسب سهمیه حضور در لیگ اروپا است و مسابقات حذفی را پشت سر می گذارد پیشنهاد دو ساله به محمد محبی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر که قرارداد سه ساله با سپاهان دارد پیش تر با پیشنهاد باشگاه گرانادا اسپانیا مواجه شد اما مبلغ اندکی که این باشگاه برای پرداخت دستمزد ماهانه این بازیکن در نظر گرفته بود موجب شد تا محمد محبی به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهد. البته این پاسخ از سوی باشگاه سپاهان به تیم اسپانیایی داده شد. باشگاه سپاهان برای صدور رضایتنامه محمد محبی درخواست 250 هزار دلار را داشت که این درخواست هم مورد موافقت قرار نگرفت. 

 

تیم ترابزون اسپور ترکیه که سید مجید حسینی مدافع تیم ملی را قبلا در اختیار گرفته بود مبلغی پیشنهادی خود به محمد محبی را هم روشن کرده است. نزدیک به یک میلیون دلار برای دو فصل. البته از این عدد 150 هزار دلار سهم سپاهان است. محمد محبی با وجود قرارداد سه ساله با سپاهان بندی در قرارداد خود گنجانده که با اجرای این تعهد می تواند از جمع سپاهانی ها جدا شود؛ پرداخت 150 هزار دلار. به نظر می رسد سپاهانی ها تصور نمی کردند محمد محبی به عنوان بازیکن شاهین شهرداری بوشهر به یکبار در سپاهان این قدر مطرح شود که در یک فصل علاوه بر بازی برای سپاهان درلیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هم برای تیم امید بازی کند و هم تیم ملی و در یک کلام چهره شود؛ در غیر اینصورت عدد بزرگ تری برای صدور رضایتنامه این بازیکن جوان تعیین می شد. البته محمد محبی اعلام کرده مشکلی با این ندارد که باشگاه سپاهان در مذاکرات با تیم های خارجی خواهان او، مبلغ بیشتری بابت صدور رضایتنامه اش دریافت کند. 

 

محمد محبی دو پیشنهاد هم از باشگاه های پرتغالی دریافت کرده است؛ این دو باشگاه با سپاهان وارد مذاکره شده اند و باشگاه طبیعتا به دنبال پایان خوب در بازی های این فصل است تا در ادامه به سراغ نقل و انتقالات برود. از شواهد موجود این طور پیداست محمد محبی با توجه به پیشنهادات خوبی که دریافت کرده پایان فصل از جمع طلایی پوشان اصفهان جدا خواهد شد.

فولادمبارکه سپاهان محمد محبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان محمد محبی ترابزون اسپور محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس از قطر متنفر است!

به گزارش ورزش سه، این یک ماجرای غم‌انگیز است؛ تاوان سنگینی که برگزاری یک تورنمنت ملی در میانه مسابقات باشگاهی به بازیکنان تحمیل می‌کند. داریم از سامان قدوس صحبت می‌کنیم؛ بازیکن ایرانی برنتفورد که پیش از جام‌ملت‌های آسیا به بازیکن ثابت و اثرگذار این تیم تبدیل شده بود اما غیبت بیش از یک‌ماهه‌اش در تمرینات برنتفورد، به‌کلی وضعیت او را تغییر داد.

آمار می‌گوید قدوس تا پیش از جام‌ملت‌ها 693دقیقه در لیگ برتر برای برنتفورد بازی کرده بود. ازقضا خیز اصلی او درست در آستانه جام‌ملت‌ها اتفاق افتاد. این بازیکن در 7مسابقه منتهی به جام‌ملت‌ها فیکس شد و در 5دیدار پایانی حتی یک دقیقه هم از زمین بیرون نیامد. پس از جام‌ملت‌ها اما شرایط به‌کلی تغییر کرد. از آن زمان تا‌کنون برنتفورد 13بازی برگزار کرده ‌که قدوس در 9تای آنها به‌طور کامل نیمکت‌نشین بوده و در 4دیدار دیگر هم مجموعا 10دقیقه مورد استفاده قرار گرفته است.

قدوس در هیچ‌یک از 5مسابقه آخر برنتفورد به‌عنوان بازیکن تعویضی هم به زمین نیامده تا روشن شود به‌طور کامل از اندیشه‌های فنی مربیان کنار گذاشته شده است. به‌نظر می‌رسد در دوران غیبت او، کادرفنی نسخه بازی بدون سامان را پیدا کرده و از آن راضی است.

دیگر خبرها

  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند