Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس ستاد نماز جمعه تهران ضمن اشاره به برگزاری نماز جمعه در ایام مقابله با بحران کرونا گفت: به دلیل شرایط ویژه ناشی از بحران کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه این هفته ۲۴ مرداد ماه اقامه نخواهد شد. تاریخ انتشار: 11:43 - 21 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۷۳۶

سیدباقر پیش‌نمازی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری نماز جمعه در ایام مقابله با بحران کرونا بیان کرد: به دلیل شرایط ویژه ناشی از این بحران و برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه این هفته ۲۴ مرداد ماه اقامه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رییس ستاد نماز جمعه تهران اظهار کرد: در ایام مقابله با کرونا که برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه با حضور نمازگزاران اقامه نمی‌شود، هر هفته خطبای جمعه سخنرانی خود را که جایگزین خطبه محسوب می‌شود از طریق رسانه ملی (شبکه یک سیما و رادیو تهران) و بدون حضور نمازگزاران به سمع و نظر مردم می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: رییس ستاد نماز جمعه تهران: نماز جمعه ۱۷ مرداد در پایتخت اقامه نمی‌شود

وی گفت: بر این اساس حجت ا‌لاسلام سیدمحمدحسن ابوتر‌ابی امام جمعه موقت تهران، جایگزین خطبه‌های نماز این هفته را در برنامه «پیام جمعه» که راس ساعت ۱۸ از شبکه یک سیما پخش می‌شود به سمع و نظر مردم و نمازگزاران می‌رساند و علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق در جریان مباحث مطرح شده قرار بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماز جمعه ستاد ملی مقابله با کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6097759

دیگر خبرها

  • وضعیت بارندگی تهران در پنجشنبه و جمعه آخر هفته
  • کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور
  • (ویدئو) پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • ببینید | اقدام خارج از عرف صداوسیما؛ پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است