Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس بررسی می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  محمدحسین فرهنگی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، یک ساعت وقت برای دفاع رییس جمهور از وزیر پیشنهادی پیش‌بینی شده و سپس دو نماینده مخالف و دو نماینده موافق وزیر پیشنهادی هر کدام به مدت ۱۵ دقیقه فرصت صحبت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آن‌ها می‌توانند بخشی از وقت خود را به نماینده دیگری بدهند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نیز به مدت ۳۰ دقیقه برای ارائه برنامه‌ها و دفاع از صلاحیت خود فرصت دارد، اظهار داشت: پس از استماع سخنان تمام سخنرانان، صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی گذاشته خواهد شد.

 رئیس جمهور هفته گذشته حسین مدرس خیابانی سرپرست کنونی وزارت صمت را به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

مدرس خیابانی حدود۱۷ سال در وزارت بازرگانی در مسوولیت‌هایی، چون قائم‌مقام معاونت بازرگانی داخلی، مدیرکل برنامه‌ریزی وزارت بازرگانی، مدیرکل تامین و توزیع کالا، مدیرکل دفتر تنظیم بازار، هیات مدیره شرکت بازرگانی دولتی ایران و همچنین نزدیک به ۱۰ سال بعنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره چند واحد تولیدی و صنعتی از جمله شرکت‌های سیمان زنجان، سیمان فیروزکوه، مجتمع فولاد خراسان، موتورسازان (تراکتورسازی ایران)، سیمان مازندران، سیمان غرب و شرکت توسعه صادرات فعالیت کرده است. برچسب ها: مدرس خیابانی ، وزیر صمت ، مجلس ، فرهنگی ، رای اعتماد

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مدرس خیابانی وزیر صمت مجلس فرهنگی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی مدرس خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

وزیر کشور گفت: مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد