Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:46:20 GMT

محصولات متنوع لوازم‌خانگی درقم تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۹۳۶

محصولات متنوع لوازم‌خانگی درقم تولید می‌شود

محمود سیجانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: قم با داشتن زیرساخت‌های مناسب صنعتی و تعداد قابل‌توجه واحدهای تولیدکننده لوازم‌خانگی، طی سال‌های اخیر همواره یکی از قطب‌های مهم تامین این محصولات درکشور بوده‌است.

وی افزود: درسال‌جاری بر اساس راهبرد جهش تولید، تمرکز برای تقویت ظرفیت‌ استان در تولید انواع لوازم‌خانگی گسترش‌ یافته‌است و صنعت قم در تولید این محصولات برای رفع نیاز کشور،‌ نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تقویت ظرفیت تولید واحدهای صنعتی موجود در استان و ایجاد واحدهای صنعتی جدید در بخش لوازم‌خانگی،‌ علاوه بر تامین نیاز داخلی،‌ چشم‌انداز صادراتی مطلوبی را نیز در مقابل خود داریم.

سیجانی گفت: اکنون انواع لوازم‌خانگی همچون یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، جاروبرقی، پنکه، ماکروویو، کولرآبی و گازی،‌ آبگرمکن و کالاهای متنوع موردنیاز در آشپزخانه، در واحدهای صنعتی مستقر در قم تولید و به بازار عرضه می‌شود.

وی بیان کرد:‌ بر اساس برنامه‌ای راهبردی با حمایت و تخصیص اعتبارات لازم،‌ ظرفیت استان در بخش تولید لوازم‌خانگی رشد قابل‌توجهی پیدا می‌کند و علاوه بر تقویت جایگاه قم به عنوان قطب تولید لوازم‌خانگی، فرصت‌های متعدد شغلی در این بخش ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌خانگی در قم از برندهای معتبر هستند که ضمن استفاده از نیروی انسانی متخصص با ارائه ضمانت و پشتیبانی‌های لازم به مشتریان،‌ توانسته‌اند در بازار جایگاه مطلوبی داشته باشند.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی و معدنی موجود استان قم بیش از ۵۱ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در ۲هزار و ۲۳۱ واحد صنعتی و صنایع معدنی استان برای ۵۶ هزار و ۸۰۴ تن فرصت اشتغال ایجادشده است؛ همچنین قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

برچسب‌ها لوازم خانگی قم جهش تولید اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لوازم خانگی قم جهش تولید اشتغال زایی لوازم خانگی قم جهش تولید اشتغال زایی واحدهای صنعتی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، لوازم خانگی در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ۹ استان کشور از جمله همدان، کرمان، فارس، خراسان رضوی، قم، تهران، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به حراج گذاشته شد.

۱۵۰ ردیف کالایی از جمله لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه خواهد شد.

شرکت‌کنندگان امروز تا ساعت ۱۹ مهلت دارند تا نسبت به ارائه پیشنهاد و قیمت اقدام کنند.

علاقمندان برای شرکت در این حراج‌ها می‌توانند به سامانه‌های ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

کد خبر 6099516 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ۳ محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • ۳ محصول فناورانه رونمایی شد
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام