Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علمدار آرمین ظهر سه شنبه در بازدید از تأسیسات فاضلاب شهر یاسوج گفت: طی سال گذشته بیش از ۵۵ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر یاسوج سم پاشی شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیز حدود ۲۰ کیلومتر سم پاشی شبکه فاضلاب انجام گرفته است، اظهار کرد: مجموع سم پاشی انجام گرفته طی سال گذشته و ۵ ماهه ابتدایی سال جاری به ۷۵ کیلومتر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمین با اشاره به بیش از ۲۲۰ کیلومتر شست و شوی شبکه فاضلاب شهر یاسوج، گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از ۷۰ کیلومتر شست و شوی شبکه فاضلاب اجرا شده است.

آرمین به مرئی سازی بیش از ۴۰۰ حلقه آدم رو اشاره کرد و بیان داشت: تعویض بیش از ۲۵۰ حلقه دریچه سیفون از ابتدای سال گذشته تا کنون نیز اجرایی شد.

وی افزود: حفاظت و اصلاح شبکه توزیع و تصفیه خانه شهر یاسوج به صورت مداوم در حال انجام بوده و پوشش خدماتی به جامعه هدف محقق شده است.

کد خبر 4995884

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد شبکه فاضلاب سم پاشی ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر عید غدیر خم شیوع کرونا گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه شهرکرد قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند فاضلاب شهر یاسوج شبکه فاضلاب سم پاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد

جلال علمدار در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش نسبت به مواردی از جمله عدم هدایت آب‌های سطحی به داخل شبکه و منهول‌های فاضلاب، جدا سازی آب ناودان از شبکه فاضلاب هشدار داد.

وی با اشاره به بروز سیلاب در گذشته و احتمال سابقه پس‌زدگی فاضلاب در برخی منازل مسکونی از شهروندان خواست که دریچه‌فاضلاب را توسط توپی انسداد و یا سیفون بند مسدود کنند.

کد خبر 6087726

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس