Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:46:47 GMT

گرت بیل و زندگی تجملاتی ستاره فراموش‌شده

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۵۷۹

گرت بیل و زندگی تجملاتی ستاره فراموش‌شده

روزنامه انگلیسی سان در گزارشی به زندگی لوکس گرت بیل در شهر مادرید پرداخته و از آن به عنوان زندگی پرتجمل ستاره فراموش شده رئال یاد کرده.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان در گزارشی به زندگی لوکس گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید در پایتخت اسپانیا پرداخته و با اشاره به خانه، ماشین‌ها و علاقه شدید او به ورزش گلف از آنچه زندگی بسیار پرتجمل فوتبالیست فراموش شده رئال خوانده انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش در رسانه‌های اسپانیایی مثل مارکا هم بازتاب داشته.

 

 

سان می‌گوید همیشه برایش سوال بوده که گرت بیل با دستمزد خالص 17 میلیون یورو در سال که از رئال مادرید می‌گیرد در پایتخت اسپانیا چطور زندگی می‌کند. دستمزدی نجومی برای فوتبالیستی که امسال در برنامه های زین الدین زیدان جایی نداشته و عمدتاً فراموش شده بوده.

 

سان در گزارش خود ابتدا به سراغ خانه محل سکونت گرت بیل در شهر مادرید می‌رود. خانه‌ای به ارزش 7.2 میلیون یورو که توسط معمار معروف اروپایی خواکین تورس طراحی شده. این خانه که در منطقه بسیار گران قیمت شهر مادرید لا فینکا، واقع شده توسط گرت بیل اجاره شده است. سان می‌گوید ستاره ولزی برای اجاره این خانه هر ماه 11140 یورو پرداخت می‌کند. مستاجر قبلی این خانه کاکا ستاره برزیلی بوده است.

 

 

منطقه لافینکا منطقه ای ثروتمندنشین است که توسط لوئیس گارسیا با هدف جلب توجه فوتبالیستهای بزرگ شاغل در اسپانیا ایجاد شده. از جمله ستاره های بزرگ رئال مادرید که در سالهای اخیر در این منطقه ساکن بوده و هستند می توان به رائول گونزالس، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، جسی رودریگز، آنخل دی ماریا، سرخیو راموس و زین الدین زیدان اشاره کرد.

 

در پارکینگ خانه لوکس گرت بیل شش اتوموبیل پارک شده. اتوموبیلهایی که ستاره ولزی از زمان پیوستن به رئال مادرید خریده است.

 

 

اتوموبیلهای گرت بیل از این قرار هستند: مرسدس SLS AMG (قیمت 74800 یورو)، بنتلی کنتیننال GT (قیمت 23500 یورو)، لامبورگینی هوراکان (قیمت 70700 یورو)، فراری GTC4Lusso (قیمت 104300 یورو)، و در نهایت آئودی Q7 50 TDI به قیمت 29400 یورو که توسط رئال مادرید در اختیار او قرار داده شده.

 

گرت بیل که به خاطر علاقه شدیدش به ورزش گلف مشهور است در شهر مادرید در زمین گلف سانتاندر بازی می‌کند. یک زمین گلف استثنایی که توسط سوریانو بالستروس طراحی شده و میزبان ثروتمندترین اسپانیایی ها است. گرت بیل علاوه بر این زمین در حال بازی کردن گلف در زمین معروف رئال کلوب دو والدراما در شهر سان روخه هم دیده شده. زمین گلف مشهوری که در منطقه اندولوسیا واقع شده است.

 

 

گرت بیل هر زمان که حوصله اش از مادرید سر می‌رود یا هوس می‌کند مدتی از شلوغی پایتخت دور باشد به سراغ ویلایی می‌رود که در منطقه فینکا کورتسین خریداری کرده. سایتی بسیار لوکس و متشکل از ویلاهایی گران قیمت که در میانه دو منطقه ماربلا و سوتوگرانده واقع شده و میزبان ثروتمندان اسپانیایی و ثروتمندانی از دیگر کشورهای دنیا است.

 

 

گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل رئال مادرید رئال مادرید شهر مادرید فراموش شده گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید یک بازی حساس و تماشایی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید برگزار کند.

شاگردان توماس توخل روز گذشته هم بازی بسیار مهمی برابر اشتوتگارت داشتند که با شکست 1-3 به پایان رسید و اتفاق تلخی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به مصدومیت گریرو بود که در دقیقه هفدهم از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لئون گورتسکا داد.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بایرن پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که این مصدومیت جدی باشد و گفته بودند که احتمال غیبت او در دیدار برابر رئال مادرید وجود دارد و حالا باشگاه بایرن به‌صورت رسمی خبر را اعلام کرد.

گفته شده است که گریرو به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مچ پایش شرایط همراهی بایرن در دیدارهای پیش رو را نخواهد داشت و به این ترتیب توخل نمی‌تواند از او در جریان بازی حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان استفاده کند.

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم