Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: طرح گشایش اقتصادی که توسط روحانی مطرح شده، همانند کشیدن چک‌ بی‌محلی است که تاریخ سررسید آن برای دولت بعدی است؛ بنابراین دولت آینده باید تمامِ وقت خود را صرف نقد کردن این چک‌ها کند.

رضا روستاآزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره طرح گشایش اقتصادی دولت گفت: روحانی هرچقدر در مباحث کارشناسی و عقلی ضعف دارد، در حوزه سیاست‌بازی قوی عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من او متوجه نیست که چنین ترفندهای سیاسی راه به جایی نمی‌برد.

وی افزود: فروش بشکه‌های نفت به مردم، هرگز مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کند و دولت نباید از آن به‌عنوان گشایش اقتصادی نام ببرد، اما متأسفانه دولت از طریق سیاست‌بازی درصدد مدیریت فضای سیاسی علیه خودش هست.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه طرح فروش نفت به مردم با هدف گشایش اقتصادی فقط دولت بعدی را بدهکار خواهد کرد، یادآور شد: این طرح همانند کشیدن چک‌ بی‌محلی است که تاریخ سررسید آن برای دولت بعدی است و دولت آینده باید تمامِ وقت خود را صرف نقد کردن این چک‌ها کند.

روستاآزاد با ابراز تأسف از عملکرد و سیاست‌بازی‌های دولت گفت: روحانی برای حفظ خود در این یک سال، حاضر است دست به هر کاری بزند.

وی بیان کرد: حلقه نزدیک به دولت مانند حسام‌الدین آشنا و محمود واعظی دقیقاً برروی اتخاذ تصمیمات اشتباه توسط رئیس جمهور تأثیرگذار هستند یا به عبارت بهتر این دو نفر به روحانی خط می‌دهند.

عضو هیئت مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی روحانی فقط به فکر خودش هست، یادآور شد: وقتی او بدون مجوز در منطقه جماران تهران، شروع به ساخت‌وساز می‌کند، نشان می‌دهد روحانی مملکت را به حال خود رها کرده و فقط‌وفقط به فکر خودش هست.

روستاآزاد بیان کرد: روحانی به خاطر عملکرد ضعیفش، باعث شده تا مردم آرزو کنند هرچه سریع‌تر دوره ریاست جمهوری او تمام شود و رئیس جمهور لایق بر جای او بنشیند.

وی با بیان این مطلب که کابینه دولت روحانی انسجام خود را از دست داده و هر وزیری هرطورکه می‌خواهد کار می‌کند، گفت: متأسفانه وزرای دولت از رئیس جمهور تبعیت محض نمی‌کنند یا بهتر است به‌طور عامیانه بگویم دیگر ترسی از روحانی ندارند و این رویه اصلاً به سود دولت و کشور نیست؛ زیرا اگر دولت یکپارچه نباشد، بر دامنه مشکلات افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: فروش نفت طرح گشایش اقتصادی گشایش اقتصادی دولت بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند

استاندار قم گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صورتی که قم را هدف فعالیت اقتصادی خود قرار دهند، مورد حمایت مدیریت استان بوده و می‌توانند از بسته‌های تشویقی بهره‌مند شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدآقامیری در اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری گفت: گشایش اقتصادی، تسریع چرخه اقتصادی کشور، حمایت از بخش تولید جزو مسائل مهم و اهداف دولت سیزدهم بوده که در طول این مدت محقق شده است.‌ 

وی افزود: سرمایه‌گذار و تولیدکننده افسران جنگ اقتصادی کشور هستند که در این وضعیت با وجود تحریم‌های ظالمانه مستکبرین همه سرمایه و زندگی خود را پای تولید آورده‌اند. 

آقامیری تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های اصلی ما در مدیریت استان بوده است؛ لذا در این راستا جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جزو جلساتی بوده که هر هفته به صورت مرتب به ریاست بنده از ابتدای حضورم در استان برگزار شده‌ است.

استاندار قم گفت: بخش خصوصی توانمندی‌ بالایی در مسائل اقتصادی دارد و بنده به این توانایی اعتقاد ویژه‌ای داشته و حمایت از آنان را جزو برنامه‌های خود می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • بوی گشایش ارزی از ریاض می‌آید
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان