Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@20:33:02 GMT

◄ مقصد بعدی «عابدزاده» کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۷۱۶

◄ مقصد بعدی «عابدزاده» کجاست؟

تین نیوز

آن‌طور که شنیده می‌شود علی عابدزاده رئیس پیشین سازمان هواپیمایی کشوری در راه تصدی بر مدیریت یکی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس شنیده‌ها، علی عابدزاده عضو هیات مدیره شرکت هواپیمایی معراج شده است و حتی این موضوع مطرح است که احتمال ریاست وی در انجمن شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد این در حالی است که وی پیش از این هم در مقطعی عضو هیات مدیره این شرکت هواپیمایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز گذشته علی عابدزاده در مراسم تودیع خود عنوان کرده که بنده از بدنه این صنعت هستم و تا زمانی که قوت داشته باشم در این صنعت باقی خواهم ماند.

لازم به توضیح است که علی عابدزاده در مردادماه سال 94 با تصویب هیات دولت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری شد که با گذشت 5 سال از تصدی ریاست این سازمان، جای خود را به تورج دهقانی زنگنه داد.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری علی عابدزاده شرکت هواپیمایی معراج علی عابدزاده حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یکی از لذت بخش‌ترین تجربه‌ها، گشت و گذار در خیابان‌ها و محله‌های قدیمی شهر است که خاطره‌های مردم نسل گذشته را زنده می‌کند.

نام گذاری اکثر محله‌ها با توجه به شغل اهالی آن انتخاب شده و پشت هر محله سنتی که قدمت خود را حفظ کرده است، تاریخچه‌ای از اتفاقات تلخ و شیرین نهفته وجود دارد.

طبق روال دوشنبه‌های خبر ۲۰ و سلسله گزارش‌های محله مج، امروز همراه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، سری به یکی دیگر از محله‌های قدیمی شهر رشت زدیم: محله صیقلان.

دیگر خبرها

  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!