Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@01:31:54 GMT

واتس اپ امکان چت همزمان در چند دستگاه را فراهم می کند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۷۸۳

واتس اپ امکان چت همزمان در چند دستگاه را فراهم می کند

ساعت 24-طبق گزارشی جدید واتس اپ قصد دارد قابلیت چت همزمان در چند دستگاه را برای کاربرانش ارائه کند.

این پیام رسان برخلاف رقبای خود همچنان کاربران خود را به چت در یک دستگاه اصلی محدود می کند. این بدان معنا است که پیام های این اپلیکیشن را نمی توان بین چند موبایل به طور همزمان هماهنگ کرد و برای استفاده از واتس اپ در دستگاه دیگر باید از دستگاه قبلی خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته درحال حاضر  این پیام رسان توانایی ارسال پیام به وسیله «واتس اپ وب» از یک دستگاه (مانند رایانه) به دستگاه دیگر را دارد. اما در کل قابلیت های«واتس اپ وب» بسیار محدود است و باید به طور مداوم به موبایل  متصل باشد. همچنین این نسخه ویژگی های محدودی دارد.

اما گزارشی جدید فاش کرده که آپدیت تازه واتس اپ توانایی استفاده از این اپلیکیشن روی دستگاه های مختلف را فراهم می کند و پیام ها به طور همزمان در تمام دستگاه ها نمایش داده می شوند.

قابلیت های جدید توسط حساب کاربری WABetaInfo در توئیتر رصد شده است. البته ویژگی مذکور هنوز در مراحل اولیه توسعه است و مشخص نیست چه زمان برای کاربران ارائه می شود.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد