Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله پور با بیان اینکه دفاع از حق و عدالت اولویت خبر نگاران متعهد است از مشارکت ۴۹ میلیارد تومانی گیلانیان در مرحله نخست رزمایش مواسات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» امروز(سه‌شنبه، ۲۱ مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهارکرد: دشمنان اسلام امروز ارزش‌های دینی و کانون گرم خانواده اصیل ایرانی را مورد هدف قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان اکنون نشاط و امید اجتماعی را هدف قرار داده‌اند گفت: در این راستا اصحاب رسانه و اهل قلم بایستی مراقب ترفندهای دشمنان باشند تا با تهیه گزارش و خبر باعث عدم نشاط در جامعه نباشند.

 

عبدالله پور به بحران کروناویروس در گیلان اشاره کرد و افزود: ملت ایران در کمک‌های مومنانه بسیار خوب عمل کرده‌اند که در هیچ کجای جهان نمی‌توان چنین اتحادی را مشاهده کرد‌.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: کادر بهداشت و درمان در مقابله با بحران فعالیت چشم‌گیری داشتند که جای تحسین دارد، پرستاران و پزشکان با وجود تحریم و فشارها توانستند تا حدودی بر این بیماری منحوس مسلط شوند.

 

*مشارکت ۴۹ میلیارد تومانی گیلانیان در رزمایش مواسات

عبدالله پور به کمک‌های مومنانه مردم گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: در مرحله نخست مردم گیلان ۴۹ میلیارد تومان کمک کردند که فقط یک سوم آن مشارکت دولتی بوده و مابقی کمک های مردمی بود.

 

وی اضافه کرد: در مرحله دوم رزمایش مواسات ۲۳ هزار و۵۰۰ بسته معیشتی توسط مردم اهدا و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بحران کرونا ویروس توزیع شد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره در انعکاس حق و عدالت کوشا باشند و آن را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند افزود: در پیچ و خم‌های سیاسی از مدار حق و عدالت خارج نشوید.

 

عبدالله پور با تاکید بر اینکه حکومت بدون حق و عدالت ماندگاری ندارد اظهارداشت: خبرنگاران بی عدالتی و فساد را انعکاس دهند و بدانند سپاه همواره در کنار خبرنگاران متعهد بوده و از این قشر حمایت می‌کند.

 

وی به بی حجابی در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری استان اشاره و تصریح کرد: با برهم زنندگان فضای امنیتی و  ترویج دهندگان بی حجابی برخورد جدی می‌شود.‌

 

عبدالله‌پور با بیان اینکه عفاف و حجاب یک مسئله ساده فرهنگی نیست و مسئولان بایستی توجه بیشتری به این حوزه داشته باشند گفت: متاسفانه به مسئله عفاف و‌ حجاب به‌عنوان یک مسئله ملی نگاه نمی‌شود و هدف دشمن متلاشی کردن جامعه اسلامی و کانون گرم خانواده اصیل ایرانی است اما قطعاً نمی‌توانند در مقابل این جامعه و زن‌های مسلمان با توجه به فرهنگ غنی اسلامی و مذهبی پیروز شوند.

 

*خبرنگاری شغل نیست، رسالت است

حجت الاسلام «احسان الله محمدی» در ادامه با بیان اینکه در آموزه های دینی به جایگاه ارزشمند خبر و خبرنگاری اشاره شده است گفت: خبر و خبرنگاری یک شغل مادی نیست یک رسالت است و بایستی بهترین ها که بیشترین شایستگی را دارند، در این عرصه فعال باشند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه خبرنگاری یک نوع امانت‌داری است و به ساعت کاری و زمان خاصی محدود نمی شود افزود: تمام زندگی یک خبرنگار به مخابره و رصد خبرها منتهی می‌شود و فقط یک کار اداری نیست.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاری کار فکر و اندیشه است، پس افراد صالح بایستی در این رده شغلی فعال باشند، تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب در این راستا فرموده‌اند: اصحاب قلم نه تنها به چیزهای که می نویسند در برابر مردم و معبود الهی مسئولند، نسبت به مواردی که باید می نوشتند نیز مورد سوال قرار می گیرند.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات دفاع از حقیقت مشارکت مردمی سپاه قدس گیلان رزمایش مواسات عبدالله پور ۴۹ میلیارد حق و عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏

به گزارش "ورزش سه"، شورای شهر مادرید مصرانه تلاش می‌کند ‏شرایط بهتری برای اتباع خارجی‌ای که به اسپانیا مهاجرت کرده و در ‏پایتخت، مادرید، ساکن می‌شوند ایجاد کند. این برنامه شورای شهر ‏امروز در اسپانیا جنجالی شده است چرا که قانونی که به نظر می‌رسد ‏ربطی به فوتبال نداشته باشد در این کشور لقب عجیبی پیدا کرده ‏است: قانون امباپه!‏

این قانون بدون شک به سود کیلیان امباپه خواهد بود. ستاره ‏فرانسوی که همچنان بازیکن پاری سن ژرمن بوده ولی به نظر می‌رسد ‏سفر او به اسپانیا و امضایش پای برگه قرارداد با رئال مادرید به زودی ‏انجام خواهد شد. ‏

یکی از بندهای قانونی که توسط شورای شهر مادرید به تصویب ‏رسیده معافیت مالیاتی برای خارجی‌های ساکن در این شهر است. ‏شورای شهر مقرر داشت که مهاجران خارجی در شهر مادرید نسبت به ‏مهاجرانی که در دیگر شهرهای اسپانیا زندگی می‌کنند مالیاتی کمتر ‏پرداخت کنند. ‏

ایزابل دیاز آیوسو، فرماندار مادرید، کسی است که از سال 2023 برای ‏تصویب این قانون تلاش کرده است. او امروز به هدفش رسید و ‏شورای شهر با اکثریت قاطع قانون امباپه را تصویب کرد. خانم ‏فرماندار ادعای شهرهای رقیب مبنی بر اینکه فرماندار قصد دارد به ‏رئال مادرید و امباپه خوش‌خدمتی کند را رد کرده و می‌گوید هدف تنها ‏ترغیب مهاجران برای مهاجرت به اسپانیا و به خصوص شهر مادرید ‏است. او می‌گوید فرمانداری مادرید به دنبال جذب سرمایه‌گذاران ‏خارجی است تا اقتصاد شهر شرایط بهتری پیدا کند. ‏

قانون امباپه چه می‌گوید؟

بر اساس این قانون هر خارجی‌ای که در شهر مادرید ساکن شود و در ‏بخش دارایی‌های مالی سرمایه‌گذاری کند (سرمایه‌گذاری برای خرید ‏ملک محل سکونت شامل این قانون نمی‌شود) می‌تواند از معافیت ‏مالیاتی 20 درصد بهره‌مند شود. ‏

این قانون جدید نیست، در گذشته قانون بکام را داشتیم

در اسپانیا گفته می‌شود اجرایی شدن این قانون عملا با زمانی که رئال ‏مادرید به شکل رسمی جذب کیلیان امباپه را اعلام می‌کند همزمان ‏خواهد شد. یک نکته جالب این است که قانون امباپه عطف به ما ‏سبق می‌شود یعنی در هر زمانی که اجرایی شود، هر سرمایه‌گذاری که ‏از اول ژانویه 2024 در شهر مادرید سرمایه‌گذاری کند شامل آن خواهد ‏شد. ‏

این قانون مشابه قانون دیگری است که در سال 2005 توسط شورای ‏شهر مادرید تصویب شده و به قانون بکام ملقب شد. در آن زمان هم ‏اجرای قانون همزمان با پیوستن دیوید بکام به رئال مادرید شد و ‏ستاره انگلیسی از معافیت‌های مالیاتی آن استفاده کرد. ‏

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند حدود 30هزار خارجی از معافیت ‏مالیاتی این قانون جدید بهره‌مند می‌شوند که مهم‌ترین آنها که ‏بیشترین توجه رسانه‌ای به او معطوف شده کسی نیست جز کیلیان ‏امباپه. ‏

همانطور که انتظار می‌رفت دیگر شهرهای اسپانیا و باشگاه‌های رقیب ‏رئال مادرید به این قانون اعتراض دارند. آنها می‌گویند از زمان اجرای ‏قانون امباپه، فوتبالیست‌های خارجی دیگر تیمها مثل بارسا باید ‏مالیات بیشتری نسبت به ستاره‌های چهار تیم رئال مادرید، اتلتیکو ‏مادرید، ختافه و رایو وایه‌کانو پرداخت کنند و این اصل انصاف و ‏برابری در فوتبال را زیر سوال می‌برد. ‏

دیگر خبرها

  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا