Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، در گزارشی به بررسی رقابت‌های داخلی فوتبال ایران پرداخت. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی مسابقات فوتبال کشور‌های آسیای مرکزی از جمله ایران پرداخت و نوشت، استقلال با پیروزی بسیار مهم برابر سپاهان اصفهان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایران راه یافت.

استقلال در جام حذفی سپاهان را حذف کرد و در لیگ برتر هم به اوج خود نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی استقلال برابر سپاهان همیشه دیداری پر شور و هیجان است، که این بار هم همینطور شد. استقلال با پیروزی ۲ بر صفر به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی راه یافت ضمن اینکه امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان پس از این مسابقه از سمت خود استعفا کرد.

قهرمان این رقابت‌ها می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ راه یابد. استقلال در نیمه نهایی به جمع تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان پیوست.

سپاهان پیش از شروع مجدد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ماه سپتامبر، باید سرمربی جدید خود را منصوب کند.

در حالی که اولین بازی جام حذفی پس از ماه فوریه توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد، رقابت بر سر کسب عنوان دوم در لیگ برتر هنوز به پایان نرسیده است، زیرا هیچ یک از هفت تیم بالای جدول در بازی‌های اخیر خود به پیروزی نرسیده اند.

در فاصله ۲ بازی مانده به پایان لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال با ۴۹ امتیاز و با ۲ امتیاز بیشتر نسبت به تراکتور و فولاد در رتبه دوم ایستاده است و ۲ تیم سپاهان و شهرخودرو نیز با ۴۵ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در حالی که در بالای جدول رده بندی فشردگی خاصی دیده می‌شود در پایین جدول شاهین بوشهر پس از تساوی بدون گل روز دوشنبه برابر تراکتورسازی برای فرار از سقوط به یک معجزه کوچک نیاز دارد.

این باشگاه بوشهری اکنون با ۴ امتیاز کمتر از پارس جنوبی و ۵ امتیاز اختلاف نسبت به پیکان رده چهاردهمی که با پیروزی یک بر صفر برابر صنعت نفت شانس خود را برای بقاء افزایش داد، در قعر جدول لیگ برتر ایران جای گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام حذفی تیم فوتبال استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با استقلال ملاثانی پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۱۷ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

میلاد پاک‌پرور در دقیقه ۲+۹۰ تک گل ملاثانی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی کد خبر 748197

دیگر خبرها

  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی