Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد که چند کارشناس داوری علیه این تیم موضع دارند. - اخبار ورزشی -

آرش رضاوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برد تیمش برابر سپاهان در جام حذفی گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و حتی در طول 90 دقیقه یک موقعیت هم به سپاهان ندادیم. امیدوارم در جام حذفی قهرمان شویم و در لیگ برتر هم رتبه دومی را به دست بیاوریم تا هواداران را راضی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی تغییرات فنی در سیستم و ترکیب استقلال که با غافلگیری سپاهان همراه بود، تاکید کرد: وقتی چند بازیکن را در اختیار نداشتیم، این هنر سرمربی است که بر اساس داشته‌هایش بهترین تصمیم را بگیرد. خوشبختانه کادر فنی استقلال تمامی نکات لازم را در مورد سپاهان و تاکتیک تیمی خودمان به بازیکنان گوشزد کرد و توانستیم با انجام یک بازی هدفمند به برد برسیم.

رضاوند در مورد برخی انتقادهایی که چند هفته پیش از فرهاد مجیدی صورت گرفته بود، خاطرنشان کرد: بعد از سه ماه تعطیلی، خیلی سخت بد که دوباره به شرایط آرمانی برسیم، در ضمن چند بازیکن را به دلیل مصدومیت و بیماری کرونا از دست دادیم. آن زمان دست مربی خالی بود ولی در ادامه وضعیت بهتر شد و خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم. فرهاد مجیدی عملکرد خوب خودش را در این مدت نشان داده و باید از این مربی حمایت شود.

هافبک استقلال در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص اعتراض سپاهانی‌ها به داوری این مسابقه گفت: داوری این بازی مشکل خاصی نداشت. در صحنه پنالتی کاملا واضح است که شایان مصلح با دستش مهدی قائدی را شارژ می‌کند و تعادل بازیکن ما را به هم می‌زند، در ضمن خطای کی‌روش روی محمد دانشگر سه بار اخراج داشت. تصاویری که از پای دانشگر منتظر شد همه چیز را نشان می‌دهد ولی نمی دانم چرا داور مهاجم سپاهان را اخراج نکرد.

وی افزود: اگر مجموع بازی‌های امسال را در نظر بگیرید، استقلال بیشتری ضربه را از داوری دیده است ولی جالب اینجا است که برخی از کارشناسان داوری در مورد صحنه‌های داوری که مربوط به تیم ما می‌شود نظرهای عجیب و متفاوتی دارند. متاسفانه چند کارشناس علیه استقلال موضع دارند و نظرهای‌شان عجیب است. در بازی با شهر خودرو خلعتبری خطایی انجام داد که خودش حدس زد اخراج می‌شود به همین دلیل می‌خواست زمین را ترک کند ولی داور این بازیکن را اخراج نکرد. شما ببنید که من در بازی با سپاهان چطور اخراج شدم اما اکبر صادقی با دست بازیکن ما می‌زند ولی اخراج نمی‌شود. نمی‌دانم چرا برخی کارشناسان داوری در مورد داوری‌های ما نظرهایی می‌دهند که تعجب‌آور است.

رمضانی: برخی بهانه‌ها در فوتبال ما مُد شده است/ همه، فوتبال استقلال را دیدند

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال فوتبال سپاهان اصفهان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط استقلال فوتبال سپاهان اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۲ به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! ۳ قاسمی: مادرم به خاطر محسن سکته کرده است/ شب تا صبح فقط با یک تکه گوشت حرف می‌زند ۴ جام حذفی فوتبال| صعود استقلال به نیمه نهایی با تاکتیکی «شایان»/ ادامه تیره روزی‌های قلعه‌نویی و سپاهان ۵ نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم ۶ پاشازاده: تراکتور قابل احترام و پُرستاره بود اما راه‌ها را به روی این تیم بستیم/ نمی‌توانم بگویم با من قرارداد ببندید ۷ رمضانی: برخی بهانه‌ها در فوتبال ما مُد شده است/ همه، فوتبال استقلال را دیدند ۸ رقابت سه باشگاه اروپایی برای جذب آقای گل جام ملت‌های آسیا مهمترین اخبار ورزشی سپاهان در مسیر انتخاب سرمربی جدید/ نویدکیا یا یک مربی خارجی؟ سخنگوی قوه قضائیه: پرونده سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اشکالات متعددی دارد رمضانی: برخی بهانه‌ها در فوتبال ما مُد شده است/ همه، فوتبال استقلال را دیدند تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون سرخابی‌ها مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت جدید لبنان و ۲ سناریوی احتمالی نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال فوتبال سپاهان اصفهان استقلال فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصمیمات مهم داور دیدار نساجی - پرسپولیس را تأیید کرد.

نادر جعفری درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس که به برتری 2 بر یک پرسپولیس انجامید، صحبت کرد.

نادر جعفری به تسنیم گفت:

با توجه به قضاوت‌های بین‌المللی، بنیادی‌فر به اعتمادبه‌نفس مطلوبی رسیده است و مسابقه را به‌خوبی کنترل کرد.

وی در مورد اخراج سروش رفیعی از زمین مسابقه خاطرنشان کرد:

هر دو کارت رفیعی کاملاً درست بود. هافبک پرسپولیس اخطار اول را به‌خاطر بی‌پروایی دریافت کرد و کارت زرد دوم او به دلیل قطع حمله مؤثر حریف بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره برخورد توپ به دست مدافع نساجی در دقیقه 47 در محوطه جریمه این تیم تصریح کرد:

به نظرم این صحنه اصلاً خطا نبود. داور در یک صحنه تا دروازه پرسپولیس جلو رفت و بابت اتلاف وقت به علیرضا بیرانوند تذکر داد. اگر دروازه‌بان وقت تلف می‌کند، باید به او کارت زرد نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند