Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ادامه معاملات امروز بازار بورس به کانال ۱ میلیون واحدی سقوط کرد و بر روی رقم ۱ میلیون و ۹۹۹ هزار متوقف شد. با این حساب افت ۶۵ هزار واحدی را در معاملات امروز ثبت کرد.

شاخص هم وزن نیز ۱۰ هزار واحد افت کرد و به رقم ۵۱۴ هزار واحد رسید.

یکی از دلایل مهم افت شاخص در معاملات امروز انتشار خبر لغو واگذاری صندوق دارادوم طی روز گذشته بود که علاوه بر معاملات دیروز، معاملات امروز بازار بورس را هم تحت تأثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وزیر اقتصاد دقایقی قبل در گفتگوی زنده تلویزیونی اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت نفت، مقدمات تأسیس صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) پالایشی در حال انجام است و قرار شده در اولین چهارشنبه شهریور ماه (۵ شهریور) همزمان با هفته دولت، صندوق دارادوم در بورس عرضه شود.

این اظهارنظر زمانی انجام شد که خبر لغو عرضه دارا دوم، تأثیر منفی اصلی خود را بر معاملات امروز بازار به ثبت رسانده بود.

کد خبر 4996008

منبع: مهر

کلیدواژه: شاخص کل بورس كاهش شاخص بورس بورس تهران ویروس کرونا بورس قیمت دلار قیمت طلا وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران قیمت نفت تولید نفت ایالات متحده آمریکا سهام عدالت وام ودیعه مسکن بازار سهام شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی معاملات امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار