Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک صادرات ایران برای خرید کالای داخلی در طرح «همیاران سپهر» به ٨٨٧ فروشگاه رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک صادرات ایران برای خرید کالای داخلی در طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران به ٨٨٧ فروشگاه رسید و متقاضیان می‌توانند در قالب عقد مرابحه (اقساطی)، تا سقف ٥٠٠ میلیون ریال از کارت اعتباری «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران محصولات داخلی باکیفیت خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این طرح که با انگیزه کمک به تولید و تسهیل فروش اعتباری محصولات داخلی با کیفیت و بالا بردن قدرت خرید مردم توسط بانک صادرات ایران عملیاتی شده، اسامی فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های جدید شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی طرف قرارداد با این بانک به‌روزرسانی شده و دامنه انتخاب هموطنان برای استفاده از تولیدات مرغوب داخلی و بهره‌مندی از تسهیلات بانک صادرات ایران گسترده‌تر شده است.
شرکت‌های تولیدی و عرضه‌کنندگانی در این طرح امکان مشارکت دارند که دارای چرخه توزیع متمرکز شامل فروشگاه‌ها و مراکز فروش متعدد باشند. اعتبار کارت‌های اعتباری «همیاران سپهر» سه ماهه بوده و بازپرداخت تسهیلات آن حداکثر ٣٦ ماهه با نرخ سود ١٥ و ١٨ درصد خواهد بود.
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های بیش از ٣٧ شرکت تولیدی داخلی طرف قرارداد، مراجعه مستقیم به شعب یا سایت بانک و شرکت، ضمن اطلاع از شرایط برخورداری از مزایای کارت اعتباری «همیاران سپهر»، درخواست خود را به بانک ارائه کنند.
فهرست فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های طرف قرارداد بانک صادرات ایران در طرح تسهیلاتی همیاران سپهر را میتوانید درسایت بانک صادرات ایران ببینید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک صادرات ایران طرف قرارداد همیاران سپهر فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم

تعداد بازدید : 9 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه با توجه به عدم ظرفیت مودم‌های داخلی پوشش گسترده فیبر نوری چگونه قرار است دنبال شود، پاسخ داد: تنها یک درصد از مودم‌های تولید داخل ظرفیت ساپورت فرکانس‌های ۵ و ۶ مگاهرتز را ندارند.  به عبارتی، تعداد کل مشترکانی که از این مودم‌ها استفاده می‌کنند، نهایت ۵۰۰ هزار تن است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه در حال حاضر قرارداد‌هایی با شرکت‌های تولیدکننده مودم امضا شده است که در راستای ارتقا کیفیت مودم‌های تولیدی اقدام کنند و در صورتی که چنین روندی پیگیری نشود، برای رفع نیاز کشور واردات را از سر خواهیم گرفت، چون رضایت مردم در اولویت ماست.

زارع‌پور تصریح کرد: همچنین قرار است با دارندگان فیبر نوری قراردادی امضا شود که بر اساس آن بخشی از نیاز‌های کشور در سال ۱۴۰۳ تامین شود.

گفتنی است، مودم‌های بی‌کیفیت در کشور کم نیستند و اقدامات اینچنینی صرفا در راستای بهبود شرایط موجود است.  

دیگر خبرها

  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»