Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال بر اساس رسمی که از ابتدای حضورش در باشگاه استقلال بنا نهاد، امروز نیز گزارشی از عملکرد ماهیانه خودش در باشگاه استقلال در اختیار رسانه ها و هواداران این تیم قرار داد. 

اخبار ورزشی- سعادتمند گفت: ابتدا اعیاد غدیر و قربان را به شما عزیزان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز خبرنگار را هم به عزیزان رسانه تبریک عرض می‌کنم. همچنین پیروزی خوب دیشب را که مقابل سپاهان بدست آمد را به هواداران تبریک می‌گویم. امیدوارم با تلاش همه بازیکنان بتوانیم ادامه مسیر را در جام حذفی به خوبی طی کنیم.

وی اضافه کرد: بر حسب صحبت‌هایی که همیشه داشتیم، اخبار باشگاه را مستقیما با هواداران در میان می‌گذاریم و همه فعالیت‌ها را به هواداران عزیز می‌گوییم، امروز خدمت شما هستم تا مطالبی را بیان کنم.

مدیرعامل آبی پوشان گفت: بحث اول اینکه، با تلاش خوب معاونت فرهنگی و ارتباطات خود و بچه‌های روابط عمومی باشگاه استقلال که زحمت کشیدند، سایت باشگاه استقلال را که از نواقص ما بود و در سه چهار ماه گذشته و حتی قبل تر در دسترس نبود، با طراحی نو از امشب در دسترس قرار خواهد گرفت و اتفاقات خوبی به مرور زمان در آنجا رقم می‌خورد. این یکی از مواردی بود که بابتش عزیزان به ما انتقاد می‌کردند و امیدوارم که از امشب این مشکل هم حل شود و بتوانیم از طریق سایت هم با هواداران در ارتباط باشیم.

سعادتمند اضافه کرد: موضوع بعدی که برای هواداران و خود باشگاه مهم است، بحث حفظ شاکله تیم است. تمام هم و غم ما این است که شاکله تیم را حفظ کنیم و همچنین برای تمدیدی‌ها هم لازم است بگویم با دوتا از بهترین‌هایمان از یک ماه و نیم پیش صحبت کرده‌ایم و مذاکرات ادامه دارد. از امروز هم مذاکراتمان جدی‌تر و کاملا رسمی ادامه پیدا می‌کند برای اینکه ما می‌خواهیم تیم خود را حفظ کنیم و اجازه نمی‌دهیم که مثل سنوات گذشته تعداد زیادی از تیم جدا شوند. امسال این اجازه را نمی‌دهیم. ما اقداماتی هم جهت تقویت تیم برای سال بعد کرده‌ایم.

وی بیان داشت: این را هم اعلام کنم که با توجه به اینکه لیگ تمام نشده، خیلی حرفه‌ای نیست توسط یک سری عزیزانی که مراجعه می‌کنند و این داستان‌ها را همیشه داریم، با بازیکنان تیم‌های دیگر که در حال تلاش برای سقوط نکردن یا تلاش برای کسب سهمیه هستند، مذاکره کنیم. این اخباری که الان منتشر می‌شود که فلان بازیکن با فلان تیم بسته، به نظر من شایسته نیست چون بازیکنانی که به تیم‌هایشان اعتقاداد دارند و قرارداد دارند، باید تا لحظه آخر برای تیم خودشان با تمام وجود تلاش کنند.

سعادتمند گفت: ما اگر بازیکنی را بخواهیم و آن بازیکن با جایی قرارداد داشته باشد،‌ قطعا با مدیران آن باشگاه مذاکره می‌کنیم و بعد از لیگ با آن بازیکن صحبت می‌کنیم. ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در کنار بازیکنان باکیفیتی که داریم،‌چند بازیکن با کیفیت دیگر جذب کنیم.

مدیرعامل استقلال با اشاره به قرارداد دیاباته بیان داشت: موضوع دیگری که برای برخی از عزیزان سوال بود، موضوع دیاباته است. دیاباته با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله دارد و هم ما و هم او به قرارداد خود پایبند هستیم. او بازیکن ماست و جای نگرانی نیست و فقط ما باید در خصوص تامین اعتبار و پرداخت به موقع قراردادش اقدام درست و استانداردی را انجام دهیم که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است چون ما به او نیاز داریم.

وی افزود: دیاباته به لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بسیار خوبی است. همچنین میلیچ هم بازیکن بسیار حرفه‌ای و رزومه بسیار خوبی است. قرارداد او هم دو ساله است و ما مذاکرات خود را با این دو عزیز بعد از پایان لیگ به صورت ادامه دار خواهیم داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال سعادتمند دیاباته استقلال باشگاه استقلال مدیر عامل استقلال احمد سعادتمند باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس

رم در تلاش است تا از طولانی شدن مذاکرات یوونتوس و فدریکو کیه زا بهره ببرد

طرفداری | قرارداد فدریکو کیه زا، وینگر 26 ساله یوونتوس در تابستان 2025 تمام می‌شود و هنوز توافقی جهت تمدید قرارداد میان طرفین حاصل نشده است. 

از قرار معلوم، حضور ماسیمیلیانو الگری در باشگاه یوونتوس یکی از دلایل بی‌میلی فدریکو کیه زا برای ماندن در جمع بیانکونری بود اما با بالا رفتن احتمال اخراج الگری، حالا خوش‌بینی‌هایی درباره تمدید قرارداد کیه زا وجود دارد. گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده مذاکرات یوونتوس و کیه زا برای تمدید قرارداد یک ساله تا 2026 در جریان است اما کوریره دلو اسپورت از تلاش رم برای خرید این وینگر سرعتی تیم ملی ایتالیا خبر داده است.

رم که تماس‌هایی با فالی رمضانی، مدیربرنامه کیه زا داشته، در تلاش است پیشنهاد قراردادی 4 ساله با دستمزد 5 میلیون یورویی به او ارائه کند. دنیله ده روسی بسیار مشتاق است کیه زا را برای آوردن به پایتخت متقاعد کند اما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در آینده این ستاره ایتالیایی تعیین‌کننده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس