Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: در طول ایام دهه ولایت ۲ هزار و ۲۰۰ بانوی مشهدی از ویژه‌برنامه‌های تدارک دیده شده در پویش «بانوان فاطمی در غدیر علوی» بهره‌مند شدند.

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه دژبرد، اظهار کرد: طرح «بانوان فاطمی در غدیر علوی» به‌منظور بزرگداشت دهه ولایت از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و بنیاد بین‌المللی غدیر استان خراسان رضوی در محلات و مناطق مختلف شهر مشهد با حضور تعدادی از خواهران مبلغه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محلات مختلف مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طول دهه ولایت بیش از ۲ هزار نفر از بانوان مشهدی از ویژه‌برنامه‌های پویش «بانوان فاطمی در غدیر علوی» بهره‌مند شدند، افزود: این طرح با قرار دادن کتابچه‌های خطبه غدیر در اختیار بانوان، اقامه نماز استغاثه به امام زمان (عج) توسط بانوان و اجرای مسابقه به‌صورت روزانه در محله‌های مختلف باهدف ایجاد زمینه برای انتقال پیام‌های نهفته در غدیر به مخاطبان در مدت ۱۲ روز اجرا شد.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: توزیع بسته‌های متبرک شامل کتابچه غدیر، پوستر و نمک متبرک، پخش کلیپ خطبه غدیر و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی در طرح «بانوان فاطمی در غدیر علوی» بود.

دژبرد گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار بود ۱۱۰ بانو که به‌عنوان برگزیده اصلی از محلات مختلف مشهد معرفی‌شده‌اند در مراسم جشن نهایی تقدیر شوند اما با توجه به وضعیت شهر مشهد و شیوع ویروس کرونا این برنامه اجرا نشد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بانوی مشهدی ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی ۲ هزار قلم قطعات نیروگاهی به‌ دست متخصصان مشهدی

به گزارش قدس خراسان، سید علی اصغر جلالی موسوی اظهار کرد: متخصصان این نیروگاه با اتکا به دانش و تخصص خود، قطعات مورد نیاز واحدهای بخاری و گازی نیروگاه مشهد را برای حفظ پایداری تولید ساخت و یا بازسازی کرده‌اند که مجموع قطعات ساخت و بازسازی شده در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۰۰۰ قطعه رسیده است. 

مدیر امور تعمیرات مکانیک گفت: کارکنان اداره تجهیزات کمکی با ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات به‌ کار رفته در واحدهای بخاری اشکودا و الین، گازی BBC و آلستوم و واحد تصفیه آب نیروگاه، شامل ساخت دو عدد کولر روغن، ساخت قارمونی(اکسپنشن) آب خام، ساخت فیکسچر سنگ زنی روتور ژنراتور، ساخت پیچ پوسته توربین، ساخت انواع ساقه های والو، ساخت انواع سیلندر پیستون، ساخت رینگ های رابط آب خام، ساخت قطعات اکچویترها، اصلاح سایز یاتاقان های ژنراتور، اصلاح محل بوش شافت کلاپ، بازسازی حوضچه روغن ژنراتور، بازسازی انواع والو های سیکل، بازسازی والو های فشار قوی، بازسازی کلاپ ها، از نظر عملکرد مقدار باز شدن کلاپ که باعث افزایش راندمان پمپ های آب خام شد، بازسازی دیافراگم های توربین واحد اشکودا یک، ساخت کراس فایر تیوپ واحد آلستوم یک، بازسازی دفکتور، بازسازی سگمنت های ردیف های واحد آلستوم یک، و...نقشی مهم و حیاتی در تعمیرات و بهره‌برداری از واحدهای نیروگاه و حفظ آمادگی تولید داشته‌اند.
 
وی بیان کرد: نیروگاه مشهد با بیش از ۵۹ سال سابقه تولید برق، در طی سال های اخیر با رویکرد ساخت و بازسازی قطعات مختلف در داخل نیروگاه ، سعی در کاهش هزینه بهره برداری و حفظ پایداری تولید نیروگاه داشته است. 

جلالی موسوی تصریح کرد: صنعت نیروگاهی کشور در سال‌های اخیر با تکیه بر تلاش‌های بی‌وقفه متخصصان، کارشناسان و مدیران توانمند خود با وجود تحریم‌ها، هزینه‌های بالای تأمین قطعات و قیمت پایین خرید انرژی از نیروگاه‌ها، روندی پایدار و مستمر در تأمین انرژی الکتریکی و خدمت‌رسانی به مردم و تأمین برق مورد نیاز بخش‌های اقتصادی و تولیدی کشور داشته است و در این زمینه به موفقیت‌های بی‌نظیر و ارزشمندی دست یافته، که یکی از مهمترین آن‌ها بهره‌مندی از دانش متخصصان خود در زمینه ساخت قطعات مورد نیاز نیروگاهی بوده است. 

مدیر امور تعمیرات مکانیک افزود: نیروگاه مشهد با ۷ واحد تولیدی و توان نامی ۳۲۸ مگاوات تامین کننده بخش عمده برق‌مورد نیاز شهر مشهد و زائرین و مجاورین حرم ثامن الائمه حضرت رضا(ع) است.

دیگر خبرها

  • ساخت و بازسازی ۲ هزار قلم قطعات نیروگاهی به‌ دست متخصصان مشهدی
  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان