Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده تیپ ۸۲ صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: رزمندگان جهادگر قزوینی در قالب مجموعه‌های پایور، بسیج و سرباز از مرزهای شمالغرب به وسعت ۴۰ کیلومتر حفظ و حراست می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین سرهنگ مهرداد افروزی، فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین به مناسبت هفته خبرنگار و در بازدید از خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: اگر در بودجه فرهنگی سال، نیم نگاهی به حرفه خبرنگاری شود قطعا موجب رفع شدن مشکلات زیادی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بودجه هنگفتی برای برپایی مراسم مختلف همچون روز قزوین تخصیص می‌یابد در حالی که بودجه مناسبی به خبرگزاری‌ها تخصیص نیافته و خبرنگاران که وظیفه انتشار اخبار را برعهده دارند با مشکلات مالی فراوانی روبرو هستند.

افروزی با بیان اینکه خبرنگاری شغلی حساس و مهم خوانده می‌شود، تصریح کرد: در هر مجموعه و سازمان دولتی نیاز به بازرسی است در حالی که رسانه‌ها می‌توانند با بیان مشکلات موجود در سیستم و ارائه راهکار، نقش بازرس را برای مدیران ایفا کنند.

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با ذکر خاطره‌ای از یک خبرنگار شهید و مدافع حرم خاطرنشان کرد: شهید محسن خزایی خود را در خطر می‌انداخت تا تصاویر آزادسازی حلب برای همیشه ثبت و ضبط شود.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه حفظ انقلاب را برعهده داشته و برابر قانون اساسی در تمام زمینه‌ها به مردم شریف ایران اسلامی و مردم مظلوم دنیا خدمت رسانی می‌کند.

بازدید مدیران ارشد قزوین از دفتر تسنیم/ خبرگزاری تسنیم در عرصه حرفه‌ای خوش درخشیده استجذب 14 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در حوزه گردشگری قزوین / زمان تنفس بازپرداخت‌ وام‌ها یک‌ساله شود

افروزی عنوان کرد: ایجاد امنیت پایدار یکی از مهم‌ترین وظایف سپاه پاسداران به شمار می‌رود به همین سبب این مجموعه نظامی در مناطقی که احتمال تهدید امنیت کشور وجود داشته باشد سریعاً با مخل امنیت به مقابله می‌پردازد.

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: رزمندگان جهادگر قزوینی در قالب مجموعه‌های پایور، بسیج و سرباز از مرزهای شمالغرب به وسعت 40 کیلومتر حفظ و حراست می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: منطقه شمال‌غرب کشور با اقلیم کردستان عراق آمیخته شده و این در حالی است که حکومت عراق نتوانسته امنیت لازم را در این منطقه ایجاد کند اما نیروهای داخلی محیطی امن را در مرزهای ایران فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/ش

R7541/P1377/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط روز خبرنگار سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشتر بخوانید... بازدید مدیران ارشد قزوین از دفتر تسنیم/ خبرگزاری تسنیم در عرصه حرفه‌ای خوش درخشیده است بازدید مدیران و مسئولان از دفتر تسنیم قزوین ـ بخش دوم به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازدید مدیران ارشد قزوین از دفتر تسنیم/ خبرگزاری تسنیم در عرصه حرفه‌ای خوش درخشیده است بازدید مدیران و مسئولان از دفتر تسنیم قزوین ـ بخش دوم به روایت تصویر واژه های کاربردی مرتبط روز خبرنگار سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۵ پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود ۶ رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد ۷ گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم ۸ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همدان: تمام مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود خبر خوش برای بوشهری‌ها/ ابتلا به کرونا در استان ۹۰ درصد کاهش یافت مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی راه‌اندازی خط دائمی کشتیرانی ایران و روسیه از ماه آینده درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز خبرنگار سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز خبرنگار سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبرگزاری تسنیم بازدید مدیران سپاه پاسداران دفتر تسنیم صاحب الامر عج استان قزوین فرمانده تیپ ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند