Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: پیکر ماه‌چهره خلیلی ـ بازیگر تازه درگذشته سینما و تلویزیون کشورمان ـ سه شنبه، ۲۱ مردادماه ساعت ۱۱ به وقت لندن به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش ایسنا، تفاوت ساعت دو کشور ایران و انگلیس حدود سه ساعت و نیم است.

ماه‌چهره خلیلی روز جمعه هفته گذشته (۱۷ مرداد ماه) بر اثر سرطان لوزالمعده از دنیا رفت. با توجه به سکونت خانواده و بستگان این بازیگر در لندن، پیکر او در همان شهر امروز به خاک سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماه‌چهره خلیلی در سریال‌های تاریخی مطرحی همچون «کلاه پهلوی»، «در چشم باد» و «مختارنامه» بازی کرده بود و آخرین کار تلویزیونی او سریال «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام بود که محرم سال گذشته پخش شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ماه چهره خلیلی لندن صراط ماه چهره خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   امام جمعه شهرستان پلدشت  ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز گفت : با بیداری اسلامی در دنیا امروز شاهد بر ملا شدن چهره ظالم و مستکبران  جهانی هستیم و ستمکران عالم برای اینکه چهره پلیدشان آشکار نشود  درصدد خاموش کردن بیداری مسلمانان هستند .

حجت الاسلام طالبی خاطر نشان کرد این بیداری اسلامی حاصل مقاومت و استقامت جبهه مقاومت در برابر ظامان . نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و اندیشه های امام راحل می باشد و روز به روز شاهد گسترش این بیداری در دنیا هستیم

خطیب جمعه پلدشت در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به بیان ویژگیهای آنحضرت پرداخت و گفت : امام جعفر صادق (ع) بعنوان بنیانگذار مذهب شیعه خدمات ارزنده ای را در زمینه علمی و فقهی به مسلمانان انجام داده است

امام جمعه شهرستان پلدشت با اشاره به هفته معلم  این هفته را به تمامی معلمانی که در تعلیم و تربیت نسل و جوان جامعه تلاش می کنند تبریک گفت.

 

 

دیگر خبرها

  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • پیکر شهید غلامعلی عشیری در دزفول تشییع و به خاک سپرده شد
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان