Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:18:54 GMT

فرآیند انتقال برق، این‌بار از خودرو به ساختمان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۱۴۸

فرآیند انتقال برق، این‌بار از خودرو به ساختمان

شرکت نیسان با یک ابتکار اینبار فرآیندی تدارک دیده تا با استفاده از آن خودروهای داخل پارکینگ بتوانند برق خودرو را به ساختمان منتقل کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ شرکت نیسان با یک ابتکار توانسته فرآیندی را تعبیه کند که با استفاده از آن امکان انتقال برق خودرو به ساختمان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در نمایشگاه اخیر خود در شهر یوکوهاما از برق خودرو به جای هزینه پارکینگ استفاده می‌کند.

هدف این شرکت از این کار نمایش امکان تأمین برق زیربناهای شهری و اماکن حساس در بحرانهاست.

امکان گسترش این طرح به تمام اماکن عمومی وجود داشته و صاحبان این اماکن می توانند به جای دریافت هزینه پارکینگ از برق خودروها استفاده کنند.

سهام هیوندای موتور با اعلام برنامه ساخت خودروی برقی 10 درصد افزایش یافتبازگشت پیک مصرف برق به زیر 50 هزار مگاوات بعد از 2 ماه

انتهای پیام/

R1356/P/S2,1313/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اخبار موتور سیکلت‌های برقی بیشتر بخوانید... انتقاد شدید فرماندار بندرعباس از قطع ۱۱ ساعته برق بیمارستان شهید محمدی / عذرخواهی از کادر درمانی بیمارستان‌ سهام هیوندای موتور با اعلام برنامه ساخت خودروی برقی ۱۰ درصد افزایش یافت بازگشت پیک مصرف برق به زیر ۵۰ هزار مگاوات بعد از ۲ ماه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انتقاد شدید فرماندار بندرعباس از قطع ۱۱ ساعته برق بیمارستان شهید محمدی / عذرخواهی از کادر درمانی بیمارستان‌ سهام هیوندای موتور با اعلام برنامه ساخت خودروی برقی ۱۰ درصد افزایش یافت بازگشت پیک مصرف برق به زیر ۵۰ هزار مگاوات بعد از ۲ ماه واژه های کاربردی مرتبط اخبار موتور سیکلت‌های برقی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ فیلم| کوبیدن مزدا ۳ مسروقه به خودروی پلیس/ فرار نافرجام سارقان ۲ دردسر جدید مردم؛ صف‌های طولانی برای گرفتن مهریه + تصاویر ۳ سرایت‌‌پذیری ویروس کرونا ۹ برابر شده است/ رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌‌های بهداشتی توسط مردم کافی نیست ۴ موافقت با درخواست اعاده دادرسی سعید مرتضوی/آغاز محاکمه از ساعتی دیگر ۵ نمکی: پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور در ستاد ملی کرونا مطرح می‌‌شود ۶ آتش‌سوزی در یک مهمانپذیر در خیابان کارگر + فیلم و تصاویر ۷ فیلم// لحظه انفجار مهیب بیروت را از ۷ زاویه ببینید ۸ بحث لغو برگزاری کنکور مطرح نیست/ از رعایت پروتکل‌‌ها عقب‌‌نشینی نمی‌‌کنیم مهمترین اخبار اجتماعی ادعای اسپتونیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد معلمان خرید خدمات: معلم را تبدیل به "کارگر آموزشی" کرده اند! ایران خودرو باوجود توان داخلی قطعات را وارد می‌کرده است/وصول بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان مالیات/بخش دوم پرونده طبری در دادسراست مادران شاغل سوئیسی ۳ سال مرخصی باحقوق دارند و مادران کارگر ایرانی تنها ۱۰ روز! مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپتونیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود

شهردار اراک گفت: اولین تاکسی برقی تا انتهای هفته به‌عنوان نمونه از شرکت ایران خودرو وارد اراک خواهد شد اما این خودرو ایرانی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی عصر امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در صحن علنی شورا ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها اظهارکرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است و بر این اساس امید است با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم ساخته باشیم.

وی افزود: شوراها نسبت به سنوات گذشته ارتقا پیدا کرده‌اند و در عموم مسائل شهری و مدیریت شهری حضور و ظهور قوی‌ای دارند.

شهردار اراک تصریح کرد: در این دوره که مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به تفکری واحد و منسجم برای اداره شهر رسیده‌اند، تحولی در خدمت‌رسانی به شهروندان رقم خواهد خورد.

محمودی افزود: اولین تاکسی برقی تا انتهای هفته به‌عنوان نمونه از شرکت ایران خودرو وارد اراک خواهد شد اما این خودرو ایرانی نیست.

وی با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های شهرداری هم درگیر عملیات انتقال خطوط مخابرات، آب و برق قرار دارد، گفت: دستگاه‌های حفار باید بتوانند به عملیات عمرانی خود ادامه دهند تا خدمات ارزنده‌ای به همشهریان ارائه کنند.

شهردار اراک اظهارکرد: در مورد برنامه بازآفرینی شهری در منطقه باغ خلج پروژه کلید به کلید تعریف شده است اما عملاً قابل اجرا نیست چرا که اندازه و ارزش واحد اهدا شده به فرد با ارزش واحد فردی که برای بازآفرینی داده شده قابل مقایسه نیست.

محمودی اضافه کرد: شهرداری با توجه به سیاست‌های شورا دراین دوره و در دوره قبل، آمادگی دارد که مداخله ای در این پروژه داشته باشد زیرا بعد از ۱۵ سال پروژه مهر و ماه، در نهایت برای مردم آن منطقه ۵۲ واحد طرح کلید به کلید به‌دست آمده که در اجرای آن مشکلاتی وجود دارد.

وی ادامه داد: پیشنهاد شهرداری این است که این ۵۲ واحد به‌صورت شناور در اختیار شهرداری قرار گیرد تا افرادی که صاحب امتیاز هستند، به یک بلوک خاص با توجه به اسناد قانونی و قابل اجرا در این منطقه انتقال پیدا کنند.

شهردار اراک گفت: املاک شهرداری برای دومین بار در سامانه مناقصات و مزایده‌ها برای فروش با همان قیمت‌های کارشناسی قبلی قرار گرفته است.

محمودی با اشاره به اجرای خط انتقال پساب لوله‌گذاری‌های سایز ۵۰۰ در پشت اتوبوسرانی و جهاد نصر و ترمیم خط روبروی دانشگاه پیام نور هم گفت: در این راستا از ۹ حوضچه لازم برای طرح انتقال پساب که دو مورد آن انجام شده بود، دو مورد دیگر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در مجتمع تجاری آفتاب در مجموع آیتم‌هایی که صورت گرفته ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در طبقه آخر که مخصوص بازی‌های کودکان است تغییری صورت گرفته و سالن اجتماعات که در این طبقه در نظر گرفته شد به طبقات پایین انتقال داده می‌شود و فضای بیشتری برای بازی کودکان اختصاص پیدا می‌کند.

شهردار اراک افزود: تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته به تصویب شورای شهر هم رسید با شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با شهرداری تهران امروز به امضای شهردار تهران رسید و ما می‌توانیم از طریق ترک تشریفات با همین شرکت وارد انجام قرارداد شویم.

محمودی با بیان اینکه تکمیل پل شهدای اصناف و دور برگردان مد نظر آن به دو تا سه ماه آینده زمان نیاز دارد زیرا بعضی از دسترسی‌ها از جمله ورودی نمایشگاه، ترافیک میدان امام خمینی (ره (را کاهش می‌دهد در نظر گرفته شده است، ادامه داد: ورودی نمایشگاه و دسترسی آن از گوشه میدان امام خمینی (ره) بسته خواهد شد، در طرح میدان امام خمینی (ره) می‌توان اینگونه گفت که استانداردترین شرایط از نظر ورودی و خروجی و دسترسی‌ها را در نظر گرفته شده را داراست.

شهردار اراک گفت: امسال افتتاح پروژه‌های شهرداری شامل بلک باکس، زمین‌های چمن و غیره را خواهیم داشت که با برنامه زمانبندی شده در اختیار شورای شهر قرار خواهد گرفت و شهرداری آمادگی لازم برای افتتاح از این ماه را دارد.

کد خبر 749168

دیگر خبرها

  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6