Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ائمه جمعه، جماعت مساجد و مدیران و مدرسین مدارس علمیه اهل سنت خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای حادثه تلخ اخیر در بندر بیروت واقع در کشور لبنان را به محضر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و مسئولین و مردم این کشور تسلیت گفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل تسنن خراسان شمالی٬ ائمه جمعه، جماعت مساجد و مدیران و مدرسین مدارس علمیه اهل سنت خراسان شمالی ضمن صدور بیانیه ای حادثه تلخ اخیر در بندر بیروت واقع در کشور لبنان را به محضر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و مسئولین و مردم این کشور تسلیت گفتند و برای بازماندگان این حادثه دردناک شفای عاجل از درگاه احدیت آرزو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه علمای اهل سنت آمده است: با کمال تأسف خبر انفجاری که در بندر بیروت به وقع پیوست و موجب زخمی شدن هزاران نفر از برادران و خواهران ما در کشور لبنان گردید، موجب تأثر و غم اندوه مردم ولایتمدار ایران اسلامی به خصوص جامعه اهل سنت خراسان شمالی شد.

علمای اهل تسنن خراسان شمالی تصریح کردند: ما از مردم عزیز شیعه و سنی لبنان خواستاریم ضمن حفظ و گسترش وحدت و یکپارگی اسلامی از تجمعات و شورش علیه مسئولان آن کشور بپرهیزند و راه مقاومت در مقابل غده سرطانی اسرائیل را ادامه دهند و در مقابل دشمنان همچون کوه بایستند و بیش از پیش پشتیبان و حامی جریان مقاومت باشند.

زارعی: لبنان با استعفای دیاب دچار بحران نخواهد شد / سه سناریو فراروی حزب اللهتحرکات رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی‎‎+عکسپارلمان لبنان: سقوط میشل عون به معنای جنگ داخلی است

در ادامه این بیانیه آمده است: ما علمای اهل تسنن خراسان شمالی ضمن ابراز همدردی با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و دولت و ملت شریف آن کشور برای آسیب دیدگان از این حادثه دردناک شفای عاجل و دیگر برادران و خواهرانمان که جان خود را در این حادثه از دست داده اند از درگاه خداوند متعال علو درجات را آرزومندیم و به آنها این نوید را می دهیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته حامی و پشتیبان مردم این کشور خواهد بود و از آنها حمایت همه جانبه در مقابل سختی ها و دشمنان خواهد کرد.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اهل سنت اهل سنت ایران بیشتر بخوانید... ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی هایکو ماس چهارشنبه به لبنان سفر می‌کند اولین واکنش فرانسه و آمریکا به استعفای نخست‌وزیر لبنان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی هایکو ماس چهارشنبه به لبنان سفر می‌کند اولین واکنش فرانسه و آمریکا به استعفای نخست‌وزیر لبنان واژه های کاربردی مرتبط اهل سنت اهل سنت ایران پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۵ گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد ۶ پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود ۷ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! ۸ رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همدان: تمام مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود خبر خوش برای بوشهری‌ها/ ابتلا به کرونا در استان ۹۰ درصد کاهش یافت مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپوتنیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ راه‌اندازی خط دائمی کشتیرانی ایران و روسیه از ماه آینده درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل سنت اهل سنت ایران اهل سنت اهل سنت ایران اهل سنت خراسان شمالی علمای اهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در بخش بانوان، در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور ۱۲۷ وزنه‌بردار از ۲۸ استان برگزار می‌شود.

آیسا رضایی به عنوان ورزشکار در رده سنی جوانان، منا نجفی (داور) و طوبی عباسی (مربی) از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 6097023

دیگر خبرها

  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی