Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کردستان گفت: در راستای خدمت به مردم اداره کل ورزش و جوانان موفق به واگذاری بیشترین پروژه ها به بخش خصوصی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، بهرام نصراللهی زاده در جلسه واگذاری دو پروژه ورزشی بخش دولتی استان به بخش خصوصی که با حضور استاندار کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به عنوان موفق ترین دستگاه دولتی در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی شناخته شده است و انگیزه خوبی در این دستگاه برای واگذاری پروژه های نیمه تمام وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام نصراللهی زاده اظهار داشت: تمام توان دولت در بخش واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی در این است با زمینه سازی و تسهیل گری، کمک های بلاعوض به بخش خصوصی، پروژه ای نیمه تمام و در حال احداث به بخش خصوصی واگذار شود تا این پروژه ها  در خدمت مردم قرار گیرند و از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه معتقدیم بخش غیردولتی باید به حداکثر سود مشروع و قانونی برسد، گفت: در واگذاری پروژه های نیمه تمام دنبال سخت گیری نیستیم و امیدواریم با واگذاری این پروژه ها و اجرای آن توسط بخش خصوصی زمینه بهرمندی مردم از این ظرفیت ها که در حال حاضر بلااستفاده مانده فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه  علاوه بر اینکه شرایط مناسب و تسهیل گری لازم در واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش دولتی مورد تاکید است در بودجه سال 98 و در بودجه سال 99 هم اجازه داریم یک بخش کمک بلاعوض به سرمایه گذار داشته باشیم.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان ورزش و جوانان کردستان واگذاری پروژه ها بخش خصوصی نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند