Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:59:59 GMT

فروش تابستانه کتاب از مرز ۴ میلیارد گذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۰۶۹

فروش تابستانه کتاب از مرز ۴ میلیارد گذشت

با گذشت سه روز از آغاز رسمی طرح تابستانه کتاب ۹۹، میزان فروش در قالب طرح از مرز چهار میلیارد تومان گذشت.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از موسسه خانه کتاب، طرح تابستانه کتاب ۹۹، از سلسله طرح‌های فصلی و حمایتی در حوزه کتاب، از صبح شنبه ۱۸ مردادماه در کتاب‌فروشی‌های عضو در سراسر کشور، آغاز شد و ۷۷۱ کتاب‌فروش در استان‌ها و شهرهای مختلف، فروش کتاب را با ارائه تخفیف ۲۰درصدی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مطابق با اطلاعات مندرج در سامانه طرح کتاب، تا این لحظه (صبح سه‌شنبه ۲۱ مردادماه) جمعا ۱۱۰هزار و ۹۷۷ جلد کتاب در قالب طرح تابستانه به فروش رفته است که مبلغ ریالی آن‌ها ۴۲میلیارد و ۱۵۸میلیون و ۹۷۸هزار و ۱۶۶ ریال بوده است.

اطلاعات ثبت شده حاکی از آن است که ۷۷۱ کتاب‌فروش در این طرح شرکت دارند که از این میان، ۱۶۹ کتابفروشی در شهرستان‌ها و ۶۰۲ کتاب‌فروشی در مراکز استان‌ها واقع شده‌اند.

استان تهران با ۱۱۷ کتابفروشی عضو، با فروش به مبلغ شش میلیارد و ۲۷۵مییون و ۳۰۶هزار و ۰۱۵ ریال و با ۱۴هزار و ۴۹ نسخه فروخته شده، درصدر میزان فروش هم بر اساس تعداد کتاب‌ها و هم مبلغ فروش قرار دارد و استان‌ خراسان رضوی در هر دو بخش، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

با گذشت بیش از سه روز از آغاز طرح، کتاب‌فروشی‌های فرازمند رشت، کلبه کتاب جهرم، کتاب رشد اهواز(شعبه مرکزی)، پاتوق کتاب شیراز، کتاب شرق اهواز، دنیای کتاب قم، کتاب محام احواز، پاتوق کتاب اراک، پاتوق کتاب شهرکرد و کتاب آباد مشهد، به ترتیب ۱۰ کتاب‌‌فروشی پرفروش این طرح بوده‌اند.
 
در این طرح که با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» از ۱۸ مردادماه آغاز و تا ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰ هزار تومان است.
 
در «تابستانه کتاب۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح تابستانه کتاب موسسه خانه کتاب تابستانه کتاب کتاب فروشی کتاب فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنائی)، اول ۲ (استثنائی)، اول ۳ (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم  امروز آغاز  شد. ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود. لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز