Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصطفی دهقانی دبیر اجرایی طرح ملی سه شنبه‌های تکریم استان فارس در پنجمین مراسم این طرح ملی طی دیدار و تجلیل از مادر شهید محمدهادی نعمتی در شهرستان جهرم که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: این روز‌ها کشور نیاز به دعای خانواده‌های شهدا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا با ابلاغ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در روز‌های سه شنبه هر هفته با دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهیدان در حال برگزاری است.

دهقانی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا این برنامه در شیراز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود که ما امروز هر چه از امنیت و آرامش در اختیار داریم، همه مرهون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است.

دبیر اجرایی طرح ملی سه شنبه‌های تکریم استان فارس با اشاره به اینکه از این دنیا باید رفت و چه خوب که با شهادت رفت، ادامه داد: از شهدا می‌خواهم که ما را در آخرت شفاعت کنند و با توجه به شرایط کنونی، این روز‌ها کشور نیاز به دعای خانواده‌های شهدا دارد.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس نیز در این مراسم نیز افزود: آرامش موجود و عزتی که شاهد آن هستیم، مرهون خون شهدا است و امیدوارم همه ما از سیره شهدا بهره‌مند شویم.

او، با تاکید بر اینکه بر اساس آموزه‌های قرآن کریم، شهدا زنده هستند و در جوار خداوند روزی می‌گیرند، اضافه کرد: هرجا که رفتار ما منطبق با وصیت نامه شهدا بود، پیروز شدیم و در دفاع مقدس اگر توانستیم پیروز بیرون بیاییم، دلیل آن این بود که به سخن، ولی فقیه زمان عمل کردیم و این شرایط، امروز هم باید اجرا شود که با توجه به فرمان، ولی فقیه می‌توان به آن عزت و عظمت رسید.

ناهیدتاج نبی زاده، مادر شهید محمدهادی نعمتی نیز در این مراسم با اشاره به خصوصیات برجسته اخلاقی فرزند شهیدش، اظهار کرد: حضور در برنامه‌های مسجد و توجه ویژه به نماز شب و تضرع از خصوصیات برجسته شهید بود که نزد دوستان و اقدام زبانزد شده بود.

او، تاکید کرد: گریه زاری ایشان در نماز شب نزد دوستان و اقدام زبانزد شده بود و همیشه به فکر مستمندان بود حتی لباس هایش را که به تازگی برایش می‌خریدیم فقط یک بار برای دل من مادر می‌پوشید و روز بعد آن را به فقرا هدیه می‌داد.

نبی زاده با تاکید بر اینکه یاد ندارم شهید گاهی دستم یا رویم را بوسیده باشد، گفت: آخرین روزی که از منزل برای رفتن به جبهه خارج شد، سه بار تا کوچه رفت و برگشت و هر سه بار پایم را بوسید و گفت مادر جان حلالم کن.

مادر شهید نعمتی بیان کرد: روز آخر چهره اش بسیار متفاوت بود و خیلی زیبا شده بود و برای آخرین بار گفت مادر جان از خدا بخواه که اگر شهید شدم، گمنام بمانم و همین طور هم شد که جنازه شهید بعد از ۱۰سال به جهرم بازگشت.

پنجمین مراسم طرح ملی سه شنبه‌های تکریم استان فارس در دیدار رضا نیکجو، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران نور مسجد جامع جهرم با مادر شهید محمدهادی نعمتی در این شهرستان و حضور جمعی از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

شهید محمدهادی نعمتی فرزند غلامحسین ۱۴ اسفندماه ۱۳۴۶ در شهرستان جهرم متولد شد و در سوم دیماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار منطقه خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

او، فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج کربلای مسجد جامع شهرستان جهرم را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری مراسم طرح ملی سه شنبه های تکریم شهرستان جهرم طرح ملی سه شنبه های تکریم فرهنگی هنری استان فارس مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

او بیان کرد: مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: صبح روز شنبه نیز مراسم تشییع شهید گمنام از مسجد الرضا تا پارک بزرگ شهر این شهرستان انجام می‌شود.

افزونی ادامه داد:  یادواره شهدا فیروزآباد با عنوان علما و شهدا فیروزآباد در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت هفته پهلوانی از جانباز دهقانی در زورخانه قمر بنی هاشم حکیم آباد شهرستان اشکذر از طرف بنیاد شهید تجلیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد