Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@20:30:39 GMT

استراماچونی گزینه هدایت یک تیم دسته دومی!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۳۹۸

استراماچونی گزینه هدایت یک تیم دسته دومی!

به گزارش"ورزش سه"، «کالچو مرکاتو ریپورت» طی گزارشی خبر از آن داده است که باشگاه سالرنیتانا ایتالیا از سری B ایتالیا، آندره‌آ استراماچونی را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم در نظر دارد.


دراین گزارش آمده است:


آندره‌آ استراماچونی پس از تجربه حضور در ایران و هدایت تیم استقلال، مطابق انچه که شنیده شده است باشگاه سالرنیتانا قصد دارد وی را به عنوان سرمربی خود در فصل جدید انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی علاقه دارد بعد از چند سال تجربه مربیگری در خارج از ایتالیا در کشورخودش کار کند. البته مدیران این باشگاه در حال ارزیابی گزینه‌های دیگری هم هستند و به این منظور در تماس مداوم با فابریتزیو کاستوری و استفانو کولانتونو هم هستند.

 


این گمانه‌زنی‌ها در شرایطی است که پیش‌بینی می‌شد وی پس از استقلال هدایت تیمی از سری آ ایتالیا را بر عهده بگیرد، چراکه پیش‌ازاین گفته می‌شد او یکی از کاندیداهای تصاحب هدایت تیم فوتبال اودینزه است اما این خبر با آنچه در مورد وی تصورمی شد تا حد زیادی تفاوت دارد چراکه باشگاه سالرنیتانا در فصل گذشته در جایگاه دهم سری بی ایتالیا قرار گرفت.


گفتنی است استراماچونی ۴۴ ساله که سابقه سرمربیگری در تیم‌های اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس یونان و اسپارتا پراگ جمهوری چک را دارد، در حدود ۶ ماه از ابتدای این فصل هدایت تیم استقلال را برعهده داشت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هدایت تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان به طور رسمی هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن سرمربی پیشین  تیم‌های ملی والیبال آلمان، بلژیک و لهستان که اخیراً بحث حضورش روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران مطرح بود، با امضای قراردادی دو ساله هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. این مربی بلژیکی بین سال‌های 2022 تا 2023 هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان را برعهده داشت و در آخرین تجربه مربیگری‌اش هم روی نیمکت تیم والیبال زنان نیلوفر بلدیه‌اسپور ترکیه حضور داشت.

هینن در سال 2014 تیم ملی والیبال آلمان را درمسابقات جهانی به عنوان سومی رساند و در ادامه با تیم ملی والیبال لهستان به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2018 رساند و در جام جهانی 2019 هم این تیم را به عنوان دومی رساند. او در لیگ‌ ملت‌های والیبال 2019 و 2021 به ترتیب عناوین دومی و سومی را برای این تیم به ارمغان آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

در ماه اکتبر بود بحث علاقه‌مندی فدراسیون والیبال ایران به استخدام هینن 54 ساله برای جانشینی بهروز عطایی مطرح شده بود، اما در نهایت این فدراسیون با وجود گزینه‌هایی همچون روبرتو پیاتزا، جان‌لورنزو بلنجینی، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف، تصمیم گرفت مائوریسیو پائز را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»