Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@03:56:36 GMT

انفجار بیروت ناشی از توطئه خارجی و فساد داخلی بود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۴۴۱

انفجار بیروت ناشی از توطئه خارجی و فساد داخلی بود

به گزارش افکارنیوز،

دومین اجلاس بین‌المللی احزاب و گروه‌های حامی مقاومت با قرائت بیانیه پایانی به کار خود پایان داد.

اخبار سیاسی- متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

بیانیه پایانی اجلاس بین‌المللی احزاب و گروه‌های حامی مقاومت

۱-وحدت و انسجام ملت‎های اسلامی منطقه در برابر توطئه‌های مثلث غربی، عربی و عبری، ضرورت اجتناب نا پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲-اعضای جلسه با حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین و بحرین و یمن تداوم آنرا خواستار و تنها راه پیروزی میدانند.

۳-یکپارچگی احزاب مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان و هماهنگی را لازم میدانیم.

۴-انفجار بندر بیروت که خسارات سنگینی را بر مردم عزیز لبنان وارد کرد بی شک ناشی از توطئه خارجی و فساد داخلی است و حزب الله سر افراز خواهد بود.

۵-جنگ ۳۳ روزه و پیروزی حزب الله بر رژیم اشغالگر قدس معادلات منطقه را به سود جبهه مقاومت تغییر اساسی داد و از آن پس اسرائیل سیر نزولی خود را در منطقه طی می‌کند، به گونه‌ای که از آن زمان تا کنون اقتدار حزب الله امنیت لبنان در برابر اسرائیل را حفظ و حلقه محاصره رژیم اشغالگر را از طریق سوریه تنگ‌تر کرده است این جنگ جلوه‌ای از آثار ارزشمند مقاومت است که پیروزی‌های بعدی در جنگ ۲۲ روزه و ۴ روزه ز فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها را رقم زد.

۶-احزاب مقاومت با الهام از استراتژی مقاومت که توصیه مستمر رهبرانقلاب اسلامی آیت الله خامنه ایست، از مقاومت مردم در تمام جبهه‌ها حمایت میکنند.

۷-قرن پانزدهم، قرن اسلام و توسعه‌ی اقتدار، آن در جهان است و مسلمانان باامید به آینده از چالش‌های دست ساز استکبار عبور خواهند کرد.

۸-قدس بدون هیچ تردیدی به دامن اسلام و مسلمین برخواهد گشت و توطئه صهیونست‌ها و حامیان آن‌ها در معامله قرن و تصاحب اراضی کرانه باختری ره به جایی نخواهد برد، چرا که اسرائیل در حال فروپاشی است.

۹- احزاب عضو مقاومت با تشکیل دبیرخانه در ایران حرکت هماهنگ و منسجمی را در راستای تقویت مقاومت و مقابله با توطئه دشمنان دنبال خواهند کرد.

۱۰-جبهه‌ مقاومت مکتب سردار شهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس را سرلوحه فکر و عمل همه سپاهیان قدس دانسته و انتقام سخت خود را از قاتلان این سردار رشید اسلام خواهد گرفت.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لبنان احزاب اجلاس بین المللی احزاب احزاب مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: چهار گزینه داخلی و پنج مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بسکتبال مشخص شده‌اند که در نشست بعدی این کمیته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید تابش‌نیا درباره نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با هدف معرفی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی اظهار کرد: در این نشست چهار گزینه داخلی و پنج مربی خارجی مطرح شدند، رزومه مربیان خارجی دریافت و قرار شد در کمیته فنی مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد، نفرات داخلی نیز سرشناس هستند و همه از آن‌ها شناخت کاملی دارند.

وی افزود: طبق برنامه‌ای که مد نظر داریم در پایان این هفته نشستی دیگر را برگزار خواهیم کرد تا کمیته فنی نظر خود را درباره نفرات مطرح کند. برنامه ما این است که در نهایت به یک گزینه داخلی و خارجی برسیم تا بعد از بررسی در کمیته فنی و هیئت رئیسه، سرمربی جدید انتخاب و معرفی شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در واکنش به اینکه دو مربی سرشناس لیگ برتری در بین این نفرات حضور دارند یا خیر، گفت: با توجه به اینکه لیگ در حال برگزاری است، در این خصوص اظهار نظری نمی‌کنم، اما در مورد گزینه‌های خارجی می‌توانم این را بگویم که آن‌ها از مربیان مطرح بسکتبال و از کشورهای اسپانیا، صربستان و ایتالیا هستند.

تابش‌نیا در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به افزایش هزینه‌های ارزی شانس مربیان داخلی بیشتر از گزینه‌های خارجی است، تاکید کرد: در انتخاب سرمربی تیم ملی باید به همه موارد توجه داشت، در این خصوص هم در نشست کمیته فنی گفت‌وگو و تبادل نظر شد که اگر به گزینه خارجی رسیدیم با چه شرایطی باید اقدام کرد. در این خصوص مشکلی وجود ندارد و صحبت‌های ابتدایی نیز با این نفرات شده است تا در صورت رسیدن به یک نظر مشترک، وارد مرحله جدیدی از مذاکرات شویم.

وی با تاکید بر نقش کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در تصمیم‌گیری و ادامه این روند خاطرنشان کرد: تصمیم بر این شد برای سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران وظایف و مسئولیت کمیته فنی بیان شود، چراکه این کمیته موظف است اطلاعات و روند فعالیت تیم ملی را به رئیس فدراسیون ارائه دهد که بر این اساس در تمام پیروزی‌ها و شکست‌های احتمالی این کمیته دخیل خواهد بود و باید پاسخگو باشد.

منبع: ایرنا کد خبر 747102

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران