Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: دفاع مقدس آینه تمام نمای اسلام ناب محمدی (ص) و بهترین الگو برای تحقق نظام اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه، هرچه ارزش و فضلیت است باید در دوران دفاع مقدس جست، افزود: شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، جامعه آخرالزمانی را در دفاع مقدس می‌دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسان وقتی یاد دفاع مقدس می‌کند، گویی متوجه همه خوبی‌ها می‌شود.
سردار کارگر در ادامه به مظلومیت و جانفشانی رزمندگان در جریان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: برخی از صحنه‌های شهادت رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بسیار دردناک بود. خاک خوزستان خاصیتی دارد که وقتی آب می‌خورد چسبنده و سخت می‌شود؛ در جریان عملیات بیت‌المقدس و محرم، تعدادی از رزمندگان نوجوان در زمینی گِلی در محاصره کماندو‌های عراقی قرار گرفته بودند و اکثر آن‌ها ایستاده همانند نخل‌هایی سوخته به‌شهادت رسیده بودند؛ این صحنه بسیار تکان دهنده بود که عمق مظلومیت رزمندگان ما را نشان می‌داد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه فعالیت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خستگی ندارد، بیان: معتقدیم فرمانده ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) است و ما در این وادی، سرباز ابا عبدالله الحسین (ع) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و باور داریم کار برای شهدا مایه برکت است. راهی که در این مسیر وجود دارد با هیچ فعالیتی قابل مقایسه نیست. بر این اساس، خبرگزاری دفاع مقدس نیز با هیچ خبرگزاری قابل مقایسه نیست؛ ما در این خبرگزاری به‌دنبال ایجاد الگویی همانند دوران دفاع مقدس هستیم.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در انجام وظایف و مسئولیت‌ها اگر انسان با توکل واقعی به خداوند و تعقل، علم و عزم در مسیری حرکت کند، خدا مسیر را باز می‌کند و به‌کار برکت می‌بخشد؛ لذا ما باید دلمان را به‌خدا بدهیم و معتقدیم آینده نظام اسلامی روشن است. این نظام اتفاقاتی را پشت سرگذاشته که هرکدام آن‌ها برای براندازی یک کشور کافی بود؛ اما جمهوری اسلامی خیانت‌ها، خباثت‌ها و کودتا‌های متعدد و بویژه هشت سال جنگ تحمیلی را با افتخار دفع کرد.
وی وضعیت امروز جمهوری اسلامی ایران از نظر امکانات و تجهیزات دفاعی را در حد عالی توصیف کرد و اظهار داشت: شیطنت‌ها و اتفاقات اخیر در دنیا که دشمنان علیه ما انجام می‌دهند همگی به لطف الهی و با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی ملت شریف و انقلابی دفع خواهند شد. رئیس جمهور آمریکا افتخار می‌کند که فرماندهی عملیاتی را برعهده داشته که منجر به شهادت حاج قاسم سلیمانی شده است؛ درحالی‌که ما حاج قاسم سلیمانی‌های زیادی در کشور داریم و حتماً موفق خواهیم شد و آینده نظام، آینده‌ای موفق خواهد بود.
سردار کارگر به مبارزه نظام اسلامی علیه فساد اشاره کرد و گفت: عزم قاطع جمهوری اسلامی ایران مبارزه با فساد است و برای هیچ کسی نیز استثنا قائل نیست؛ لذا باید امیدوارانه نسبت به آینده کار کرد، چراکه وعده خداوند پیروزی حق علیه باطل است و ما باید این وعده‌ها را معیار قرار دهیم و به وظایف خود درست عمل کنیم تا خداوند متعال نیز وعده خود را محقق کند. این وعده‌ها تاکنون در این کشور تحقق یافته و در آینده نیز تحقق خواهد یافت.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روایت و بیان واقعیت‌های دفاع مقدس برای مردم را کارساز و ضروری دانست و افزود: وظیفه اصلی ما آشنا کردن مردم بویژه جوانان با واقعیات دفاع مقدس است. دفاع مقدس خیرات و برکات بی‌پایانی دارد که در صورت بیان صادقانه‌ی آن‌ها بدون تردید هر شنونده و خواننده‌ای متاثر و شیفته و تشنه‌ی آن خواهد شد.
سردار کارگر، دقت، صحت و سرعت را سه عنصر مهم فعالیت در خبرگزاری دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: تمام فضیلت‌ها و ارزش‌ها در دفاع مقدس متبلور شده است و باید با ظرافت و همت کاری کنیم که این ارزش‌ها دیده شوند. باید در خط مقدم مقابله با تحریف باشیم و با این جریان مقابله کنیم و اجازه انحراف دفاع مقدس را ندهیم.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «خبرگزاری دفاع مقدس» را خبرگزاری تخصصی دفاع مقدس دانست و گفت: این خبرگزاری متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست و وارد مسائل جناحی نمی‌شود. سیاست خبرگزاری دفاع مقدس پشتیبانی و دفاع از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ مواضع نظام اسلامی نیز مشخص است و مبنای آن، فرمایشات و منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
سردار کارگر، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را نمونه و شاخص عدالت‌طلبی در جامعه اسلامی و پیروی بی چون و چرا از معظم‌له را وظیفه‌ی هر مسلمان انقلابی دانست و اظهار داشت: برخی از عدالت‌طلبی‌های مرسوم در جامعه بیشتر به دعوا شباهت دارد؛ لذا ما به‎دنبال چنین جریان‌هایی نیستیم. ما معتقدیم، دفاع مقدس بهترین الگو برای تحقق نظام اسلامی است و این عرصه به‌قدری وسعت و برکت دارد که اگر کسی به درستی و با ایمان راسخ در این مسیر حرکت کند، قطعاً موفق خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دفاع مقدس الگو رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبرگزاری دفاع مقدس جمهوری اسلامی نظام اسلامی سردار کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  همزمان با بزرگداشت روز معلم، آئین تجلیل از ۳۵شهید معلم و دانش آموز هنرستان فنی و حرفه‌ای رنجبر قائم شهر امروزبرگزار شد.

حجت الاسلام باباپور از وعاظ مازندران، شهدا و خانواده‌های بزرگوار آنها را معلمان معنوی و ارزشی جامعه دانستند که همواره به جامعه درس ایثار و فداکاری و صبر و بردباری و عزت و افتخار می‌آموزند.

او با اشاره به نقش آفرینی معلمان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس گفت: از بیش ۲۰۰هزار شهید جنگ تحمیلی ۳۶ هزار شهید از قشر نوجوان و جوان دانش آموز بودند که در راه دفاع از انقلاب و کیان اسلامی جانشان را تقدیم کردند.

حجت الاسلام باباپور با اشاره به پیشگامی استان مازندران در دفاع مقدس افزود: از ۱۰ هزار و ۷۰۰ شهید استان مازندران دو هزار شهید معلم و دانش آموز بودند.

او اضافه کرد: ۱۰ درصد شهدای استان مازندران نوجوان بودند که به سن تکلیف نرسیده بودند ولی به تکلیف عمل کردند و آنها معلمان واقعی جامعه ما هستند.

حجت الاسلام باباپور با گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف شهید آیت الله استاد مطهری، شهدا را حافظان دین و مملکت دانست و گفت: برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و کیان اسلامی ۷۵۰ مادر شهید در کشور تک فرزند بودند و یک مادر ۹ شهید و دو مادر هشت شهید، یک مادر هفت شهید، شش مادر شش شهید، ۵۸ مادر پنج شهید و۱۲۰ مادر کشور چهار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

در این مراسم ضمن اجرای چند برنامه متنوع فرهنگی و هنری از مقام والای ۳۵ شهید هنرآموز و هنرجوی هنرستان فنی و حرفه‌ای مرحوم رنجبر قائم شهر تجلیل و تکریم شد.

دیگر خبرها

  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس