Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ گفت باید برای جذاب تر شدن لیگ قهرمانان اروپا، اصلاحاتی در نحوه برگزاری این مسابقات انجام گیرد.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در خصوص مسائلی چون رویاریی با بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و جدایی قطعی فیلیپه کوتینیو از بایرن مونیخ، صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، رومنیگه مصاحبه با کیکر ابتدا در خصوص بازی های تک حذفی لیگ قهرمانان اروپا گفت:

فرمت تک حذفی لیگ قهرمانان اروپا مثل یک بمب است و برای هوادار، نهایت هیجان را در پی دارد. بر حسب تجربه، در دو بازی رفت و برگشت، همیشه تیم بهتر صعود می کند. در تک بازی هر اتفاقی می تواند بیفتد؛ ممکن است تیمی بهتر از خودتان را ببرید و یا به تیمی ضعیف تر از خودتان ببازید. پیش تر در خصوص ایده "هفته فوتبال" صحبت شده بود که در یک هفته، دو نیمه نهایی و مسابقه فینال در یک شهر برگزار شود اما این ایده کنار گذاشته شد. حالا در خصوص این مسئله می توانیم در سال 2024 به بحث بنشینیم.

 کیفیت بازی های لیگ قهرمانان اروپا باید مهم تر از کمیت آن باشد

فکر نمی کنم به مرحله گروهی طولانی نیازی باشد. تکلیف تمام گروه ها معمولا در هفته چهارم یا پنجم مشخص می شود. اگر می خواهیم لیگ قهرمانان اروپا هیجان انگیز تر شود، باید تصمیماتی عاقلانه در خصوص سیستم برگزاری بازی ها بگیریم. اصلاحاتی وجود خواهد داشت و این تصمیمی بنیادی برای فوتبال اروپا خواهد بود. چندین گزینه روی میز است و من معتقدم کیفیت باید ارجح تر از کمیت باشد.

 جدایی فیلیپه کوتینیو از بایرن مونیخ قطعی است

تمدید قرارداد آلابا؟ با احتیاط می گویم که نسبت به دستیابی به توافق، خوش بین هستم. کوتینیو قطعا بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. همان طور که پیش تر گفتم، قرارداد کوتینیو تمام می شود و نمی توانیم با قیمت گرانی که کوتینیو دارد، روی او سرمایه گذاری کنیم. تیاگو؟ او به ما گفته است که می خواهد محیط جدیدی را تجربه کند. اگر باشگاهی حاضر شود که یک قیمت عادلانه برای تیاگو بپردازد، در مسئله فروش او وارد عمل می شویم.

 فیفا قصد دارد توپ طلا بدهد

 با جانی اینفانتینو تلفنی صحبت کردم. در فیفا آن ها به طور جدی در نظر دارند توپ طلا اهدا کنند. بازگشت هواداران به استادیوم ها؟ از فوتبال بدون حضور هواداران لذت نمی برم. امیدوارم فرصت این را داشته باشیم تا به استقبال هواداران در آلیانتس آرنا برویم. 

همچنین بخوانید:

رومنیگه: بند خرید کوتینیو منقضی شد و آن را فعال نکردیم با تایید رومنیگه، تیاگو آلکانتارا خواهان ترک بایرن مونیخ است توپ طلای 2020 به بازیکنی داده نمی شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند

توماس توخل به طور قطع بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. 

طرفداری | مدیرعامل بایرن مونیخ جدایی توماس توخل را قطعی می‌داند. 

پس از بهبود نتایج و وضعیت حاکم در بایرن مونیخ طی هفته‌های اخیر، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال ادامه همکاری این باشگاه با توماس توخل مطرح شد. در واقع طرفین ماه‌های گذشته تنها به صورت شفاهی برای جدایی به توافق رسیده بودند و فقدان گزینه مناسب باعث شد ایده حفظ توخل مطرح شود. با وجود ابراز علاقه چندی از مدیران باواریایی‌ها، چهره‌های کلیدی آلیانتس آرنا با این ایده مخالفت کردند. یان کریستین دریسن، مدیرعامل بایرن مونیخ در مورد وضعیت سرمربی 50 ساله گفت:

تصمیم قطع همکاری زودهنگام با توماس توخل اشتباه نبود. در آن زمان شرایط متفاوتی حاکم بود و اکنون نیز وضعیت متفاوتی وجود دارد. ما بر اساس شرایط متفاوتی این تصمیمی را گرفتیم. هدف واضح ما در این لحظه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا است. امیدواریم تیم با توماس توخل قهرمان اروپا شود. همه ما خوشحال خواهیم شد که با جام لیگ قهرمانان راه‌مان را از توخل جدا کنیم.

گفتنی است شب گذشته هربرت هاینر تایید کرد مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. ممکن است طرفین طی چند روز آینده به صورت رسمی به توافق نهایی دست یابند. توماس توخل نیز لیگ برتر انگلیس را به عنوان اولویت خود در بازگشت به فوتبال انتخاب کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!