Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:42:00 GMT

سردار ظفری: زیبایی های جبهه را به نسل جوان نشان دهیم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۰۶۲

سردار ظفری: زیبایی های جبهه را به نسل جوان نشان دهیم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت:اگر می‌خواهید کار بزرگ انجام دهید باید اندیشه بزرگ همچون اندیشه شهید «سلیمانی» داشته باشید

به گزارش ایسنا، سردار مهدی ظفری در جلسه شورای هماهنگی حفظ نشر و آثار دفاع مقدس در شهرستان نهاوند بیان کرد: در طرح ابلاغ شده شورای هماهنگی حفظ نشر و آثار دفاع مقدس کشوری هر شهرستان موظف است هر سال پنج عنوان کتاب در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای گرانقدر، با بودجه و از طریق پژوهشگران خود تدوین کرده و منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین این شورا باید علاوه بر شهرستان، در سطح بخش‌ها نیز فعال شده و ساختار آنها ایجاد شود تا برنامه‌ها به درستی پیش رود. زیبایی‌هایی در جبهه‌ها و دوران دفاع مقدس بوده که باید آن زیبایی‌ها را برای نسل جوان و نوجوان به نمایش بگذاریم .

سردار ظفری با اشاره به صفات بارز سردار شهید «سلیمانی» گفت: شهید «سلیمانی» اندیشه بزرگ و دغدغه جهانی دارد و نگاهش جهانی است و به خوبی مفهوم حکومت جهانی را درک کرده است. نگاه شهید «سلیمانی» همانند نگاه امام خمینی (ره) جهانی بود و در صدد برطرف کردن مشکلات در سطح جهانی بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خطاب به مسئولین نهاوند گفت: اگر می‌خواهید کار بزرگ انجام دهید باید اندیشه بزرگ همچون اندیشه شهید «سلیمانی» داشته باشید.قرار است ما کارهای بزرگ انجام دهیم و امروز حاکمیت ما دینی است و در نظام دینی همه مسئول هستند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از ارزش‌های نظام ما است، بیان کرد: تمام اتفاقاتی که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی رخ داده شد باید به صورت مستند در اختیار نسل‌های بعدی قرار بگیرد.همه مردم و مسئولین باید خود یک سپاه باشند؛ سپاه متعلق به  یک شخص و گروه خاص نیست و متعلق به همه اقشار مردم است و همه باید در انتشار ارزش‌های دفاع مقدس و نشر آن تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس همدان کتاب شهدا ارزش های دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان