Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی وعده بهره برداری خط آهن یزد-اقلید را تا پایان سال داده است. این پروژه طی ۳ سال اخیر ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی در زیرسازی داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، خیرالله خادمی راه آهن یزد- اقلید را حلقه مفقوده کریدور ریلی شمال شرق- جنوب غرب اعلام و اظهار کرد: این مسیر ریلی موجب کاهش310 کیلومتری فاصله ریلی استان های بوشهر، فارس، کهگیلویه وبویر احمد با استان های یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 94 درصدی زیرسازی مسیر افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 616 هزار متر مکعب خاکبرداری، بیش از 7 میلیون متر مکعب خاکریزی و بیش از 143 هزار مترمکعب بتن ریزی صورت صورت گرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت 53 درصدی روسازی مسیر ادامه داد: تاکنون 127 کیلومتر از مسیر از سمت ایستگاه اقلید ریلگذاری شده و ریل مورد نیاز 190 کیلومتر از مسیر نیز خریداری شده است. 255 کیلومتر مسیر سابگرید انجام شده و از مجموع 670 هزار متر مکعب بالاست مورد نیاز بیش از 70 درصد آن نیز تولید یا خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور شهریور 96 در بازدید از این پروژه گفته بود: این پروژه که به طول 274 کیلومتر از ایستگاه تشکیلاتی یزد به سمت جنوب غرب و پس از عبور از شهرستان مهریز از مجاور شهرهای دهشیر – ابرکوه – فراغه و نهایتا" به ایستگاه اقلید در مسیر اصفهان – شیراز متصل خواهد شد.

خادمی افزود: این پروژه در مجموع حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، زیرسازی آن حدود 80 درصد اجرایی شده و ریل گذاری آن حدود 40درصد عملیاتی شده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس اظهارات معاون وزیر راه و شهرسازی خط آهن یزد-اقلید طی سه سال اخیر در بخش زیرسازی 14 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، یعنی سالانه 4.6 درصد. اگر یا همین روند زیرسازی پروژه مذکور اجرا شود تا پایان سال این بخش به احتمال فراوان تکمیل نخواهد شد و نیه اول سال آینده زیرسازی خط آهن مذکور به اتمام می رسد.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط راه آهن قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط راه آهن پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۱|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون تومان شد ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۱| کاهش قیمت طلا به ۲۰۱۸ دلار ۳ هشدار احمد توکلی به رئیس جمهور: نام ساقط کردن کشور «گشایش» است؟ ۴ مردم بدانند، بورس تیغ دولبه است؛ هم سود دارد هم ضرر ۵ جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد ۶ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۰|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان شد ۷ کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار/ سکه هم نزولی شد ۸ وزیر نفت: با عرضه پالایشگاه‌ها در بورس مخالف نیستیم/ اختلاف را عده‌ای بیکار پروبال می‌دهند + فیلم مهمترین اخبار اقتصادی وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود هشدار احمد توکلی به رئیس جمهور: نام ساقط کردن کشور «گشایش» است؟ پالایشگاه تهران خطر انفجار برای پایتخت ندارد/ افزایش ۱.۵ میلیون لیتری تولید بنزین در جنوب تهران دستور وزیر نفت برای تأسیس سریع ETF پالایشی مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است لبنان| پشت‌پرده شکست دولت دیاب و سناریوهای تشکیل کابینه جدید وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپوتنیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن راه آهن پیشرفت فیزیکی قیمت ارز قیمت طلا آهن یزد خط آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد

 ابوطالب شفقت در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم آباد اظهار کرد: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۵۵۰ درصد یعنی ۶.۵ برابر می‌باشد که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار و شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رییس جمهور به استان شاهد کلنگ زنی آنها باشیم.

استاندار لرستان ادامه داد: بیمارستان نیایش خرم آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت بیان کرد: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع خدمات درمانی شامل اسکان بیماران بوده و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رییس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رییس جمهور باشیم بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

به گزارش ایرنا، بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی نیایش خرم آباد دارای تخت‌های فوق‌تخصصی، داخلی و جراحی بوده و تمام رشته‌ها را در اجرای ان پیش بینی شده است.

این پروژه درمانی از مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان است و در جریان سفر هیات دولت به استان جهت تکمیل این پروژه درمانی سه هزار میلیارد ریال مصوب شد که بخش مهمی از این رقم از محل ماده ۵۶ است.

افتتاح بیمارستان جنرال نیایش نقش مهمی در برطرف کردن کمبود تخت بیمارستانی در استان خواهد داشت و در کنار این موضوع برای یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود و قابلیت افزایش ظرفیت تا حدود ۵۸۰ تخت را دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت