Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از افزایش چهاربرابری جذب سرمایه‌گذار و واگذاری اراضی صنعتی به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی این استان خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، احد فتوحی امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار و همچنین 21 مردادماه روز صنایع کوچک اظهار داشت: تعداد قراردادها از 150 قرارداد به 600 قرارداد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در 61 شهرک و ناحیه صنعتی استان فارس شش هزار و 718 قرارداد منعقد که بیش از سه هزار قرار داد آن سبب ایجاد اشتغال برای بیش از  37 هزار 600 نفر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس افزود: برگزاری تورصنعتی و حمایت از 252 واحد صنعتی کوچک برای شرکت در نمایشگاه‌های داخلی، شناسایی 17 خوشه صنعتی و به نتیجه رساندن شش خوشه صنعتی از فعالیت‌های انجام شده است.

فتوحی تصریح کرد: برگزاری سه رویداد استارتاپی و 15 ایده برتر، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی، شناسایی 65 واحد صنعتی دانش‌بنیان در استان فارس، ایجاد کلینیک خدمات کسب و کار همراه با راه اندازی و ساماندهی خدمات کلینیک و انجام 80 مشاوره از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه اندازی یک‌هزار واحد صنعتی  در دست اقدام است که نیمی از آن بیش از 50 درصد پیشرفت دارند.

فتوحی گفت: بخش خصوصی برای بهره‌برداری از این تعداد طرح حدود 200 میلیاردتومان پیش‌بینی کرده است.

وی بیان کرد: در سال جاری رشد دوبرابری برای جذب سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی شهرک صنعتی سرچهان و کوار نیز در دست اقدام است.

مجوز احداث هشتمین شهرک صنعتی غیردولتی استان اردبیل صادر شدآتش‌سوزی گسترده چند سوله در شهرک صنعتی چهاردانگه + فیلم و تصاویرجزئیات تخلف مدیران شرکت شهرک صنعتی استان البرز / اتهام متهمان اقتصادی است

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی موجود اما چرخ صنعت در فارس به خوبی می‌چرخد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  بخش صنعت با تمام قوا در صحنه تولید است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان در شیراز خبر داد و افزود: این نمایشگاه همزمان با 21مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک برای دومین سال متوالی در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار می‌شود.

فتوحی با اشاره به سهم 95 درصدی صنایع کوچک از کل صنایع موجود در استان فارس، عنوان کرد: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک فارس در راستای نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید و با هدف حمایت از محصولات و کالاهای تولید استان و نمایش توانمندی‌های صنایع کوچک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/423/ش

R7533/P/S6,61/CT11 بیشتر بخوانید... تشکیل کارگروه مشترک میان کمیسیون صنایع و وزارت نفت به منظور توسعه همکاری‌ها ۹۵ درصد واحدهای تولیدی استان اردبیل مربوط به صنایع کوچک است تسهیلات حمایتی به فعالان حوزه صنایع‌دستی کردستان پرداخت می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تشکیل کارگروه مشترک میان کمیسیون صنایع و وزارت نفت به منظور توسعه همکاری‌ها ۹۵ درصد واحدهای تولیدی استان اردبیل مربوط به صنایع کوچک است تسهیلات حمایتی به فعالان حوزه صنایع‌دستی کردستان پرداخت می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد ۵ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۶ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! ۷ ادامه پیگیری‌های تسنیم| آغاز به کار دوباره عملیات آبرسانی به روستای«چم کبود» معمولان لرستان ۸ ماجرای تخریب سر در پایگاه نیروی هوایی وحدتی ارتش دزفول چه بود؟ مهمترین اخبار استانها نایب رئیس ‌مجلس: درآمدهای ‌مالیاتی پاسخگوی ‌‌۳۶۰ هزار میلیارد تومان هزینه جاری دولت نیست / ‌چابک‌سازی کار بسیار سختی است واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند همدردی علمای اهل سنت خراسان شمالی با مردم لبنان / همچون گذشته حامی و پشتیبان شما خواهیم بود مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است لبنان| پشت‌پرده شکست دولت دیاب و سناریوهای تشکیل کابینه جدید موسوی: لغو موقت تحریم های آمریکا خبرسازی غیرواقعی است وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی صنعتی استان فارس شهرک صنعتی صنایع کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است

عبدالحسین قاضوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: طی ۲۷ ماه گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

فرماندار گرمه تصریح کرد: افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۱۲۰ کیلومتر گازکشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

قاضوی افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشروترین شهرستان خراسان شمالی است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

کد خبر 6088268

دیگر خبرها

  • مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • راه‌های گسترش سرمایه‌گذاری در فارس بررسی شد