Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@11:41:40 GMT

مدیر پخش و مشاور مدیر شبکه جام جم منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۰۶۶

مدیر پخش و مشاور مدیر شبکه جام جم منصوب شدند

مدیر پخش شبکه جام جم و مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی این شبکه تغییر کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، طی حکمی از طرف حسن ملکی مدیر شبکه جهانی جام جم، تورج عطاری به عنوان مدیر پخش این شبکه منصوب شد.

در این حکم هماهنگی و نظارت دقیق بر جدول پخش برنامه‌ها در کانال‌های سه‌گانه جام جم، توجه به حفظ و ایجاد انگیزه در نیروهای کیفی و کارآمد، تجدیدنظر در فرآیند بازبینی برنامه‌ها با هدف حاکم کردن سرعت و دقت در امور، بهره‌گیری از نوآوری‌های گرافیکی و فنی در راستای افزایش کیفیت بصری برنامه‌ها، بهره‌گیری مناسب از ظرفیت زیرنویس و میان برنامه‌ها و برنامه‌ریزی هوشمندانه برای استفاده مطلوب‌تر از گروه‌های برنامه‌ساز، از مهم‌ترین وظایف مدیر جدید اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علی ملاجانی مدیر پخش سابق به عنوان مشاور مدیر شبکه جهانی جام جم منصوب شد.

در حکم ملاجانی بر رصد مستمر کانال‌های سه‌گانه برای ایجاد تحولات کیفی و جذابیت‌های بصری در فرآیند طراحی، تولید، تامین و پخش برنامه‌ها تاکید شده است.

همچنین طی حکمی از طرف مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت سیما، زهرا جوادی به عنوان مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه جهانی جام جم منصوب شد.

در این حکم توجه ویژه به برنامه‌ریزی تولید با توجه به اسناد بالا دستی، تنظیم برنامه و بودجه شبکه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، برنامه‌ریزی بهینه منابع مالی و انسانی، رعایت جهات صرفه و منافع سازمان و کنترل پروژه‌های برنامه‌سازی، از اهم وظایف و ماموریت‌های آن مدیریت اعلام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه جام جم برنامه ریزی برنامه ها مدیر پخش منصوب شد جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران از برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی خبر داد و گفت: آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی از سوی دولت درباره شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از آنها به تصویب رسیده است.

محمد آذرپناه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های پیش بینی شده درخصوص صادرات تولیدات دانش‌بنیان گفت: طی سال‌های گذشته بخش تعاون در استان تهران بیشتر درگیر مشکل مسکن بود. به ویژه واحدهایی که تامین زمین یا بحث انتخاباتشان دچار مشکل شده بودند و ما پیگیری مشکلات آنها را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در حوزه تولید و دانش‌بنیان برنامه‌های عملیاتی گسترده‌ای صورت گرفته که بخشی از حمایتها معطوف به حمایت‌های بازاری است و طی چند سال گذشته آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی از سوی دولت در بحث شرکت‌های دانش بنیان به تصویب رسیده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران درعین حال اولویت صادرات در استان را صادرات دانش بنیان ذکر کرد و گفت: درکنار آن صادرات تولیدات دیگر از جمله صنایع دستی و مشاغل خانگی را نیز در دستور کار داریم.

به گفته آذرپناه عرضه محصولات صادرات محور با رویکرد تعاونی‌های دانش‌بنیان و تعاونی‌های صادراتی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است و تلاش شده با اختصاص غرفه‌های مختص کالاهای ایرانی در کشورهای هدف، صادرات محصولات از طریق اتاق های تعاون و بازرگانی انجام شود و به شکل مستقیم در فروشگاه‌های زنجیره ای کشورهای مورد نظر عرضه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت