Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@17:15:24 GMT

⁣بازار جذاب هواپیماهای دست دوم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۴۵۷

⁣بازار جذاب هواپیماهای دست دوم

ایران اکونومیست- بازنشستگی زودرس کلید واژه ای است که پس از بحران کرونا به تکرار در حمل و نقل هوایی شنیده شده است .

بازنشستگی زودرس کلید واژه ای است که پس از بحران کرونا به تکرار در حمل و نقل هوایی شنیده شده است . این امر نه تنها گریبان خدمه پروازی در جهان را گرفته ، بلکه هواپیماها را نیز هدف گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از شرکتهای هواپیمایی جهان با توجه به رکود بی سابقه در حمل و نقل هوایی مجبور شده اند تا تعدادی از هواپیماهای خود به ویژه پهن پیکرها را زودتر از موعد بازنشسته کنند .
البته این واقعیت را نباید کتمان کرد که بازنشستگی پیش از موعد ، پیش از آنکه به کرونا نسبت داده شود ، یک اقدام استراتژیک در مدیریت خطوط هوایی است . گذشت زمان و بروز فناوری های جدید در ساخت هواپیماها سبب می شود تا شرکتهای هواپیمایی بین خرید هواپیماهای جدید و سرپا نگهداشتن هواپیماهای موجود ، گزینه نخست را انتخاب کنند .
برای نمونه ایرباس 321 نئو در مقایسه با هم وزن های خود ، 15 درصد سوخت کمتر مصرف می کند ، تجهیزات راحتی کابین آن نیز متحول شده و مسافران رضایت بیشتری از آن دارند . این عوامل سبب می شود تا خطوط هوایی ، ناوگان پر هزینه خود را بازنشسته کنند و خرید هواپیما با فناوری های جدید را مقرون به صرفه ببینند .

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس یک خرید زمستانی بسیار جذاب داشت. اوستون ارونوف پدیده ازبکستانی از روزی که کارت بازی‌اش صادر شد به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس بدل شده و حریفان این تیم را حسابی به دردسر انداخته است.

ارونوف که با شماره ۷۰ سرخ‌ها در مسابقات حاضر می‌شود، علاقه زیادی به شماره ۱۰ دارد و در تمرینات همواره لباسی را بر تن دارد که در سال‌های گذشته و تا همین نیم فصل اول در اختیار میلاد سرلک بود.

باتوجه به قوانین سازمان لیگ دو بازیکن در یک فصل نمی‌توانند یک شماره را برتن کنند و به همین خاطر ارونوف برای پوشیدن لباس جذاب شماره ۱۰ باید تا فصل آینده صبر کند.

اوستون ارونوف که در بازی با سپاهان تحت مراقب ویژه بازیکنان حریف بود، امیدوار است در هفته آینده فضایی برای درخشش خود در زمین پیدا کند.

دیگر خبرها

  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • (ویدئو) مراسم بازنشستگی سگ مأمور فرودگاه با ده‌ها توپ
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • تقدیر از کارگران میبدی
  • کارگران میبدی تقدیر شدند