Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان های مردم نهاد خوزستان گفت: انجمن های مردم نهاد فعالیت خود را در حوزه های اجتماعی و فرهنگی استان متمرکز کرده اند و در بحران ها هم به کمک دولت و مردم خواهند آمد.

به  گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ظهر امروز سه شنبه به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سازمان های مردم نهاد، نشست خبری با حضور سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان و سیروس داودی نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد(سمن‌ها) استانداری خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس داوودی در این نشست با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد، غیر سیاسی، تجاری و دولتی هستند، اظهار کرد: این سازمان به همین دلایل تا کنون توانسته به فعالیت های خود ادامه دهد و هدفی جز خدمت رسانی به مردم را در دستور کار ندارد.

او گفت: انجمن های مردم نهاد فعالیت خود را در حوزه های اجتماعی و فرهنگی استان متمرکز کرده اند و در بحران ها هم به کمک دولت و مردم خواهند آمد.

رییس سازمان های مردم نهاد خوزستان افزود: در تمام دنیا سمن ها در بحران ها حضور داشته و نقش کلیدی ایفا می کنند، اکثر سلبریتی های خارجی خود موسس انجمن های مردم نهاد بوده و در حال فعالیت در جامعه خود  هستند.

او با اشاره به فعالیت های سمن ها در خوزستان بیان کرد: سمن های خوزستانی در چند سال اخیر  در بحران های مختلفی حاضر بوده اند بحران هایی چون سیل ۹۸، زلزله مسجدسلیمان، آتش سوزی های مختلف در جنگل ها و حتی بحران فاضلاب اهواز که مشکلات فراوانی را برای شهروندان بوجود آورد.

داوودی در خصوص فعالیت ها در دوران کرونا اضافه کرد: از همان روزهای آغازین شیوع ویروس در ستاد کرونا حضور یافته و پیشنهاد هایی را ارایه نمودیم و تاکید داشتیم از ظرفیت های سمن ها استفاده شود.

او ادامه داد: یکی از پیشنهادهایی که مورد استقبال استاندار قرار گرفت، نظارت سمن ها بر مصوبات ستاد کرونا در استان بود که ۸۰ بازرس منتخب از سمن های استان با جدیت بر این مصوبات نظارت کردند.

رییس انجمن های مردم نهاد خوزستان افزود: سمن ها در حوزه های مختلفی چون، کودکان کار، زنان بدسرپرست و بی سرپرست، مهارت های شغلی، خیریه ها، ورزش و جوانان و آسیب های اجتماعی و مواد مخدر فعال هستند.

داوودی در پایان با اشاره به اینکه در سال های گذشته بیش از دو هزار ساعت آموزش داشته ایم اظهار کرد: در دوران کرونا آموزش های ما بیشتر به سمت این موضوع سوق داده شد و به دلیل شیوع این بیماری از آموزش های فیزیکی و حضوری خودداری کردیم و تلاش کردیم تمام آموزش ها را در بستر فضای مجازی پیگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان سمن ها برنا خوزستان سیلاب خوزستان زلزله مسجدسلیمان بحران ها سازمان های مردم نهاد خوزستان سازمان های مردم نهاد انجمن های مردم نهاد بحران ها سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر، اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند