Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:57:09 GMT

آغاز به کار پارکینگ مترو آزادگان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۴۹۲

آغاز به کار پارکینگ مترو آزادگان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مرآتی با اشاره به کمبود پارکینگ و مطالبه بالای شهروندان در این خصوص گفت: فقدان پارکینگ در ایستگاه مترو باعث پارک خودروها در کوچه‌های اسماعیل آباد و اطراف آن و در نتیجه ایجاد مشکل در تردد شهروندان و نارضایتی اهالی شده بود.

وی تصریح کرد: این پارکینگ در زمینی به مساحت تقریبی ۲ هزار متر مربع مجاور ایستگاه مترو آزادگان راه اندازی شده که ظرفیت پارک نزدیک به ۵۰۰ خودرو را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مرآتی به منظور آماده سازی فضای این پارکینگ تجهیزات ترافیکی از جمله ۴ تابلوی راهنمای مسیر و ۳۰۰ نیوجرسی در آن نصب شده است.

این مسئول یادآور شد: توافق نامه تخصیص زمین مجاور مترو به پارکینگ سال گذشته بین شهرداری این منطقه با شرکت حمل و نقل فجر جهاد منعقد شد.

معاون شهردار منطقه در بخش دیگری به تازه‌ترین اقدامات انجام شده در راستای نگهداشت شهر و ایمن سازی معابر بزرگراهی اشاره و بیان کرد: در همین راستا علاوه بر نصب کاشن تانک و موانع استوانه‌ای، نزدیک به ۴۰ گاردریل در بزرگراه‌های محدوده این منطقه نصب شد.

همچنین به منظور سهولت تردد خودروها در معابر داخلی منطقه، ۱۵ تابلوی «گردش به چپ»، «گردش به راست»، تابلوهای هدایت مسیر ویژه مرکز آموزش آتش نشانی و نیز ۱۱ تابلوی جدید و بروز شده در ایستگاه‌های تاکسی نصب شده است.

کد خبر 4996112

منبع: مهر

کلیدواژه: مترو شهرداری منطقه 19 تهران پارکینگ ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران روز خبرنگار شهرداری تهران انفجار بیروت قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی پیش بینی وضعیت هوا وضعیت راهها سازمان تامین اجتماعی سرهنگ نادر رحمانی شورای شهر محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اصغر خدامراد منگری گفت: در قالب طرح‌های نگهداری، تعمیرات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، ۴۸۹ زنجیره مقره پرسلینی خط ۲۳۰ کیلوولت شمال غرب ـ سوسنگرد با زنجیره مقره سیلیکونی تعویض و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: علاوه بر تعویض زنجیره مقره، تعداد ۳۸۷ خار ضد پرنده نیز در این خط ۲۳۰ کیلوولت نصب شده است.

خدامراد منگری با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه حدود ۸ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: این اقدامات باعث افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌های ناخواسته ناشی از پدیده گرد و خاک و افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق خصوصا منطقه دشت آزادگان خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق