Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که خبرگزاری آنا گزارش‌های مستدل و متعددی از تخلفات رئیس سابق تعزیرات استان البرز منتشر کرده بود، امروز سخنگوی دستگاه قضا از پیگیری پرونده موارد اتهامی وی از طرف دادستانی البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی و قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، چندی قبل گزارش‌هایی همراه با اسناد مستدل و محکم از اقدامات عجیب و غیرقانونی رئیس سابق اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز و تخلفاتی که او در مدت زمان ریاستش بر این اداره کل انجام داده بود در خبرگزاری آنا منتشر شد که انتشار این گزارش‌ها واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛

پیگیر پرونده رئیس سابق تعزیرات حکومتی البرز هستیم/ دو نفر از جاسوسان حکم محکومیت قطعی گرفتند

ردپای رئیس سابق تعزیرات البرز در پرونده تولید کیت‌های تقلبی ایدز و هپاتیت

ردپای تعزیرات کرج در ۳ پرونده فساد بزرگ کشور/تبرئه معنادار دانه‌درشت‌ها

این درحالی‌است که علی‌اکبر مختاری، رئیس سابق تعزیرات البرز علی‌رغم وجود چندین فقره اتهام و عدم رسیدگی قضائی تحت تدابیر خاصی از کرج خارج شد و به استان یزد رفت.

درعین‌حال سازمان تعزیرات کل کشور با وجود پیگیری‌ها نه‌تنها حاضر به پاسخگویی به اتهامات نامبرده نشد بلکه در جواب گزارش‌های مستند و مستدل منتشر شده  در خبرگزاری آنا، از این رسانه شکایت کرده است.

در ادامه پیگیری‌های مرتبط با این پرونده مهم تخلفات، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا پیش از ظهر امروز در سی و یکمین نشست خبری خود ضمن تائید خبر تشکیل پرونده برای رئیس سابق تعزیرات البرز، تلویحاً بروز تخلفات را پذیرفت هرچند رسیدگی بیشتر را به تحقیقات تکمیلی منوط کرد.

اسماعیلی در پاسخ به سؤال خبرنگار آنا در مورد علت تأخیر در رسیدگی قضائی به پرونده رئیس سابق سازمان تعزیرات البرز و اینکه آیا دستگاه قضائی در خصوص تخلفات رئیس سابق تعزیرات حکومتی البرز ورود کرده است یا خیر گفت: پیگیر پرونده رئیس سابق تعزیرات حکومتی البرز هستیم و در صورت ارائه مستندات از طریق ضابط قضائی تعقیب کیفری صورت می‌گیرد.

وی افزود: به موارد اتهامی تا زمانی که رسیدگی نشده است، نمی‌توان به آن عنوان جرم اطلاق کرد؛ البته این‌گونه نیست که دادستانی کرج اقدامی نکرده بلکه علی‌رغم اینکه گزارش اولیه توأم با مستندات نبوده، ارجاع شده و از آن‌ها مطالبه مستندات شده است.

سخنگوی قوه قضائیه بابیان اینکه صرف یک گزارش فاقد استناد نمی‌شود اقدام قضائی انجام داد، اظهار کرد: البته در این مورد نمی‌توان بی‌تفاوت بود؛ این پرونده در دادسرا ثبت‌شده و از ضابط خواسته‌شده مستندات مربوط به این گزارش را ارائه دهند و تحقیقات تکمیلی انجام دهند و منتظر ارائه مستندات از ناحیه ضابط هستیم. اگر مستندات اقتضا داشت، تعقیب کیفری رئیس سابق تعزیرات البرز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: قوه قضائیه غلامحسین اسماعیلی تعزیرات تعزیرات حکومتی خبرگزاری آنا گزارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند

به گزارش صدای ایران،عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند