Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروش سهام عدالت زمان‌بر است اما اگر زمان آن غیرمعمول بود مردم با روابط عمومی وزارت اقتصاد تماس بگیرند تا با پیگیری از تضییع حقوق دارندگان این سهام جلوگیری شود.

به گزارش مشرق، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی پس از حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز مسائل اقتصادی حوزه کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت که تامین مالی یکی از محورهای آن بود؛ براساس گزارش ارائه شده حدود ۹۵ درصد از تسهیلات بخش کشاورزی اختصاص یافته است، بانک‌ها در شرایط برابر، توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

۶۰ درصد سهام عدالت قابل معامله شد

وی عدم واریز پول افرادی که سهام عدالت خود را به فروش رساندند، را غیرممکن دانست و افزود: صاحبان سهام عدالت دو گروه هستند؛ افرادی که سهام خود را آزاد کردند که حدود ۱۹ میلیون نفر بوده و می‌توانند از طریق کارگزاری‌ها و بانک‌ها نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند، گروه نخست هستند.

وزیر امور اقتصاد درباره دلایل تاخیر در واریز پول فروش سهام عدالت تصریح کرد: فروش سهام عدالت مراحلی دارد؛ سفارش، فروختن، تسویه و پرداخت، به همین دلیل زمانبر است اما زمان آن نباید غیرمعمول باشد، اگر این زمان غیرمعمول است مردم با روابط عمومی وزارت اقتصاد تماس بگیرند تا با پیگیری از تضییع حقوق دارندگان سهام عدالت جلوگیری شود.

عضو کابینه دوازدهم درباره عرضه دارایی دوم، تصریح کرد: نخستین چهارشنبه شهریور ماه (۵ شهریور) دارایی دوم عرضه می‌شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی ادامه داد: طرح گشایش اقتصادیدر آینده‌ای نزدیک اطلاع رسانی می‌شود و امیدوارم از بابت این تحول اساسی در بازار سرمایه ایجاد شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین سهام عدالت کابینه دوازدهم وزارت اقتصاد کمیسیون کشاورزی مجلس فرهاد دژپسند سهام عدالت فروش سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم