Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان و همتای روسی وی عصر امروز در یک گفتگوی ویدئو کنفرانسی در خصوص راه‌های گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه های رسانه‌ای و مقابله با فضاسازی‌های کشورهای غربی را بحث و تبادل نظر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه  عصر امروز سه‌شنبه در یک گفتگوی ویدئو کنفرانسی راههای گسترش همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های  رسانه‌ای و مقابله با جوسازی‌های کشورهای غربی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گفتگو طرفین ادعای کشورهای غربی مبنی بر بی طرفی و استقلال رسانه ها را رد کرده و تصریح کردند که متاسفانه در حال حاضر رسانه ها در غرب به ابزاری برای جنگ روانی و انتشار اخبار غیر واقعی بر علیه کشورهای مستقل تبدیل شده اند.

طرفین همچنین با اشاره به توسعه مناسبات دو کشور در همه سطوح و زمینه ها، نزدیکی و اشتراک مواضع دو کشور در مسائل مختلف از جمله مخالفت با تحریمهای ظالمانه غرب و همکاریهای منطقه ای را فرصتی برای همکاری نزدیکتر سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور عنوان کردند.

مبادله هیاتهای رسانه ای و فراهم نمودن زمینه تبادل نظر بین اصحاب رسانه های دو کشور، تسهیل انجام مصاحبه رسانه های دو کشور با مقامات کشور مقابل و تداوم رایزنیهای سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور به صورت دوجانبه و با سخنگویان وزارت امور خارجه سایر کشورهای دوست و همفکر از دیگر موضوعات مورد بحث سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور بود.

سخنگوی وزارت خارجه: باید برای رسانه‌ها نقشی فراتر از رکن چهارم دموکراسی ترسیم کردرایزنی ویدئو کنفرانسی سخنگوی وزارت خارجه ایران با همتای ترکیه‌ایسخنگوی وزارت خارجه: سیاست ما حفظ توازن روابط با قدرت‌های اوراسیا، شرق و جنوب آسیاستواکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعاها درباره خرابکاری و حملات سایبری

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه‌های خارجی اخبار "روسیه" سخنگوی وزارت خارجه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط رسانه‌های خارجی اخبار "روسیه" سخنگوی وزارت خارجه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد ۲ رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ۳ تیراندازی در اطراف کاخ سفید سبب خروج فوری ترامپ از محل کنفرانس خبری شد+ فیلم ۴ واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت ۵ پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده است/ثبت نخستین واکسن جهان ۶ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی ۷ ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ۸ گام بزرگ شرکت چینی در ساخت واکسن کرونا مهمترین اخبار بین الملل موسوی: لغو موقت تحریم‌های آمریکا خبرسازی غیرواقعی است زارعی: لبنان با استعفای دیاب دچار بحران نخواهد شد/ سه سناریو فراروی حزب‌الله مصاحبه| تحلیلگر لبنانی: دولت دیاب سپر بلا برای ورود به مرحله‌ای جدید است/ چه کسانی از انفجار بیروت سود می‌برند؟ رژیم اسرائیل|بالن‌های آتش‌زایی که خواب از چشمان صهیونیست‌ها ربوده است مهمترین اخبار تسنیم در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت لاوروف: پیشنهادهای جدیدی برای حفظ برجام ارائه کرده‌ایم گزارش| چگونه مدیریت لیبرال‌ها «رؤیای آجری» مردم را به کابوس تبدیل کرد؟ ربیعی: صندوق «دارا دوم» سریعاً عرضه می‌شود جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه های خارجی اخبار روسیه سخنگوی وزارت خارجه رسانه های خارجی اخبار روسیه سخنگوی وزارت خارجه سخنگویان وزارت امور خارجه سخنگوی وزارت خارجه بین الملل رسانه ها رسانه ای دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

سخنگوی وزارت امور خارجه د واکنش به اعتراض‌های دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین نوشت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

پیشتر نیز کنعانی در خصوص سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین نوشته بود: گزارش‌های خبری مربوط به سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت‌آمیز حق رأی، آزادی بیان و حقوق بشر است که موجب نگرانی مردم در سراسر جهان شده است.

وی افزود: لازم است دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات حقوق‌بشری خود، آزادی بیان و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به مطالبات و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگزارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: با ایجاد فضای خفقان و خاموش کردن معترضان، نقش حمایتی دولت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاسکنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگزارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند